بارسلونا 6 - 1 پاریسن ژرمن؛ غیرممکن در نیوکمپ با معجزه ممکن شد

بارسلونا 6 - 1 پاریسن ژرمن؛ غیرممکن در نیوکمپ با معجزه ممکن شد

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کردند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم بارسلونا و پاریسن ژرمن در حالی در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلونا به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس با حساب 4-0 به سود تیم میزبان به پایان رسید تا بارسلونا برای جبران این نتیجه کار دشواری داشته باشد. هیچ تیمی در تاریخ این مسابقات موفق نشده است شکست 4-0 را در دیدار برگشت. دو تیم با بازیکنان زیر به میدان رفتند:

ترکیب بارسلونا:

تراشتگن، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، اومتیتی

ترکیب پاریسن ژرمن:

ترپ، مونیه، مارکینیوش، سیلوا، کورزاوا، ربیو، وراتی، متوئیدی، لوکاس، کاوانی، درکسلر

بارسلونا خیلی زود برای بازگشت به بازی به گل رسید.

دقیقه ۳: ارسال رافینیا به داخل محوطه با اشتباه مدافعین پاریسی همراه شد. سوارز از این اشتباه بهترین استفاده را کرد و با ضربه سر توپ را به گل تبدیل کرد.

در ادامه بارسلونا باز هم برای بازگشت به این دیدار به حملات خود ادامه داد اما پاریسی ها نیز پا پس نکشیدند و برای کم کردن فشار بارسلونا دست به حمله زدند.

دقیقه ۱۵: ضربه ناگهانی و کات دار نیمار با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت تا بارسلونا همچنان به دنبال دومین گل خود باشد.

دقیقه ۳۵: اشتباه بازیکنان پاریسی موقعیت خوبی در اختیار مسی و سوارز قرار داد اما مهاجم اروگوئه ای قدر این موقعیت را ندانست.

دقیقه ۴۰: پاس در عمق سوارز برای نیمار با اشتباه مارکینیوش همراه شد و سماجت اینیستا باعث شد تا کورزاوا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بارسا بیش از پیش امیدوار به بازگشت به این دیدار شود.

در ادامه باز هم بارسا موفق شد فشار شدیدی روی دروازه پاریسی ها ایجاد کند و این تیم را در نیمه زمین خودی حبس کند اما این تیم از حملات خود سودی نبرد تا نیمه نخست با نتیجه ۲-۰ به پایان برسد.

بارسا نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود موفق شد به گل برسد.

دقیقه ۵۰: پاس زیبای اینیستا به داخل محوطه با خطای مونیه همراه شد تا مسی از پشت ضربه پنالتی گل سوم بارسلونا را به ثمر برساند.

دقیقه ۵۱: ضد حمله سریع پاریسی ها با ارسال تماشایی مونیه همراه شد، کاوانی با پرتاب خود توپ را به سمت دروازه هدایت کرد که توپ او با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد تا بارسا همچنان به بازگشت امیدوار باشد.

بارسا در ادامه شرایط متزلزلی در خط دفاعی داشت و چند موقعیت خوب را در اختیار پاریسی ها گذاشت.

دقیقه ۶۲: پاس در عمق بازیکنان پاریسی در موقعیتی مناسب به کورزاوا رسید، پاس او برای کاوانی باعث شد تا این بازیکن گل نخست پاریسی ها را به ثمر برساند تا ورزشگاه نیوکمپ در سکوت فرو برود.

دقیقه ۶۴: پاس در عمق درکسلر برای کاوانی این بازیکن را با تراشتگن تک به تک کرد اما درخشش تراشتگن این تیم را تا حدی امیدوار نگاه داشت.

دقیقه ۸۳: اشتباه ماسکرانو این فرصت را در اختیار دی ماریا قرار داد تا با تراشتگن تک به تک شود اما ضربه چیپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: خطای دی ماریا پشت محوطه جریمه موقعیت خوبی در اختیار نیمار قرار داد، این بازیکن با ضربه ای استادانه گل چهارم بارسلونا را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۹: پاس در عمقی که برای سوارز ارسال شد، با خطای مارکینیوش همراه شد تا داور اعلام پنالتی کند. این بار نیمار پشت توپ ایستاد و توپ را به گل پنجم بارسا تبدیل کرد.

دقیقه ۹۵: بارسایی که ا تمام وجود به بازی ادامه داد با سانتر تماشایی نیمار برای روبرتو صاحب موقعیت شد تا روبرتو گل ششم بارسا را به ثمر برساند.

بارسایی که در نیمه دوم با گل کاوانی امیدهایش را برباد رفته می دید، با بازگشتی معجزه آسا موفق شد به مسابقات باز گردد و در نهایت با نتیجه 6-1 موفق شد به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

1899