رکورد جالب نیمار در چمپیونزلیگ به همراه بارسلونا و پاریسن ژرمن

رکورد جالب نیمار در چمپیونزلیگ به همراه بارسلونا و پاریسن ژرمن

خبرگزاری فوتبالی - شب گذشته آخرین هفته از دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21 نیز به پایان رسید و تکلیف تمامی تیم‌های صعود کننده به دور حذفی رقابت‌ها مشخص شد. پاریسن ژرمن در این هفته موفق شد با نتیجه 5 بر 1 باشاک شهیر را شکست دهد و نیمار جونیور هم در این بازی خوش درخشید و این درخشش باعث شد تا نیمار بتواند رکوردی جالب را برای خود در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، نیمار در پیروزی 5 بر 1 پاریسن ژرمن مقابل باشاک شهیر 3 گل به ثمر رساند و هتریک کرد. دو گل دیگر پاریسن ژرمن را کیلیان امباپه به ثمر رساند. نیمار به این 3 گلی که به ثمر رساند به تعداد 20 گل در لیگ قهرمانان اروپا به همراه پاریسن ژرمن رسید و این عدد را برای خود در باشگاه پاریسی ثبت کرد. نیمار علاوه بر این تعداد گل در پاریسن ژرمن، دورانی را هم در بارسلونا داشته است و در آن زمان یک بار توانست به همراه آبی و اناری پوشان در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد. نیمار در دوران حضورش در بارسلونا هم به تعداد 20 گل در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود و بدین جهت اکنون توانسته است در دو تیم مختلف به این تعداد گل در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

در واقع نیمار تبدیل به اولین بازیکنی شد که در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به همراه دو تیم مختلف توانسته است به تعداد 20 گل در این رقابت‌ها دست پیدا کند.

1470