کلوپ: نمی توانم همیشه مثل دلقک ها بخندم

کلوپ: نمی توانم همیشه مثل دلقک ها بخندم

به گزارش "ورزش سه"، برای جبران نتایج ضعیف هفته های اخیر، لیورپول باید در آنفیلد توپچی ها را مغلوب کند.

دیدار مقابل آرسنال: "به تکرار نمایش های گذشته تیمم خوش بین هستم. نمی خواهیم خیلی در مورد پیروزی پرگل دور رفت برابر آنها صحبت کنم اما شروع کردن فصل به این نحو بسیار خوشایند است. حالا در میانه فصل هستیم و قصد داریم دوباره همان اتفاقات را تکرار کنیم و من 100% در مورد دیدار فردا برابر آنها خوش بین هستم."

شرایط روحی کلوپ: "من یک دلقک نیستم و بر خلاف آنچه مردم فکر می کنند، نمی توانم همیشه دیوانه وار بخندم. شرایط روحی انسان ها تحت تاثیر اتفاقات و تجربیات زندگی قرار دارد پس چگونه من باید همانند ابتدای فصل باشم؟

ما نمی توانیم مشکلات فعلی لیورپول را انکار کنیم اما تمام تلاش ما در راستای بهبود شرایط است و باید با حداکثر اعتماد به نفس در بازی بعد حاضر شویم."

شکست سنگین در برابر لسترسیتی: "از نظر من در دیدار برابر لسترسیتی، ما بدترین بازی فصل خودمان را ارائه دادیم. حالا ما باید با این شرایط کنار آمده، سعی کنیم از آن درس بگیریم و اتفاقات را به سرعت تغییر دهیم.

من نیز قبول دارم که دروازه ما خیلی باز می شود و باید در منطقه میانی خط دفاعی خیلی چیزها را تغییر دهیم. شاید از نظر شما این یک بهانه باشد اما به نظر من تنها توضیحی برای آنچه رخ داده است می باشد."

میزان موفقیت کلوپ روی نیمکت لیورپول: "این موضوعی نیست که من تنها بخواهم در مورد آن نظر داده و تصمیم بگیرم. اما من در مورد مجموع مسائل کاملا نگرش مثبتی دارم. نمی دانم قرار است تا چه مدت دیگر هدایت لیورپول را بر عهده داشته باشم اما رابطه خوبی با مالک باشگاه دارم و کاملا به هم نزدیک هستیم."