درویش به کاپ خبر داد/ رویارویی سایپا - استقلال در ورزشگاه دستگردی

درویش به کاپ خبر داد/ رویارویی سایپا - استقلال در ورزشگاه دستگردی

مدیرعامل سایپا گفت: طی جلساتی که داشتیم قرار شد بازی سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی برگزار شود. 

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با مکان میزبانی سایپا از استقلال در هفته 24 لیگ برتر اظهار داشت: ما قصد داریم مثل هر بازی در ورزشگاه دستگردی میزبان باشیم. بازی هفته آینده ما مقابل استقلال نیز در همین ورزشگاه برگزار می شود. 

وی درباره اینکه شورای تامین با برگزاری بازیها دراین ورزشگاه مخالفت می کند، عنوان کرد: شورای تامین قبول کرده است. تا دیروز در جلساتی که داشتیم، این موضوع را قبول کرده اند و بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار می شود. 

مدیرعامل سایپا تصریح کرد: بازی وسط هفته است و جمعیت زیادی نمی آید که مشکل ساز شود. استقلال حتی وسط هفته وقتی در آزادی هم میزبان بوده 3، 4 هزار نفر بیشتر برایش نیامده اند. در ضمن تا 2 سال قبل، تیم سایپا وقتی در کرج بود، همین استقلال و پرسپولیس در ورزشگاهی بازی می کردند که 3، 4 هزار نفر جمعیت در آن جای می گرفت. 

وی در خصوص ظرفیت ورزشگاه دستگردی گفت: ظرفیت دستگردی 8 الی 10 هزار نفر است. چطور پرسپولیسی ها در تبریز وقتی ورزشگاه یادگار امام(ره) آماده نشده بود، در ورزشگاه 3، 4 هزار نفری بازی کردند؟ یعنی تهرانی ها نمی توانند یک بازی مثل آن را وسط هفته برگزار کنند؟