ابراهیموویچ: فرزندانم باعث شدند به منچستریونایتد بیایم

ابراهیموویچ: فرزندانم باعث شدند به منچستریونایتد بیایم

وبسایت رسمی برنامه نود - زلاتان ابراهیموویچ طی صحبت‌هایی از دلیل اینکه به منچستریونایتد پیوسته صحبت کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، ستاره سابق بارسلونا، یوونتوس، میلان و پاریسن‌ژرمن فاش کرد که به خاطر تاثیر فرزندانش و البته ژوزه مورینیو به منچستریونایتد پیوسته است. وی در مورد برنامه‌هایش برای فصل آتی گفت:

بگذارید ببینیم چه خواهد شد. به نظرم در طول دوران حرفه‌ای هرکسی، لحظات تعیین کننده‌ای وجود دارد. پیش از این به انگلیس نیامده بودم چون زمانش فرا نرسیده بود. حتی فرزندانم دوست داشتن من در یونایتد باشم. پیش از اینکه مورینیو با من تماس بگیرد، برای حضور در باشگاهی دیگر آماده می‌شدم. من رابطه ویژه‌ای با او دارم. وقتی او زنگ زد، همه چیز تمام شد و فقط باید از او می‌پرسیدم می‌خواهی چه شماره‌ای را بپوشم. من به دنبال حضور در تیم دیگری بودم اما اصرار فرزندانم و تماس ژوزه همه چیز را عوض کرد.

وی ادامه داد:

احساس خوبی دارم، احساس می‌کنم شاداب هستم.  احساس می‌کنم مثل یک هیولا یا یک شیر هستم. به سختی تمرین می‌کنم. اعضای تیم می‌دانند که چقدر سخت تمرین می‌کنم. من هر فصل برای خودم اهدافی دارم و برای رسیدن به آن باید به سختی تلاش کنم.

گفتنی است زلاتان که با دوگلش در بازی دیروز شیاطین سرخ را به قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس رهنمون کرده بود، حالا 32 جام معتبر در کارنامه دوران حرفه‌ای خود دارد.

1405