جدال لفظی مایکل اوون و ژوزه مورینیو

جدال لفظی مایکل اوون و ژوزه مورینیو

وبسایت رسمی برنامه نود - ژوزه مورینیو و مایکل اوون از خجالت هم در آمدند.

به گزارش وبسایت نود، مایکل اوون مهاجم سابق منچستر یونایتد که بین سال های 2009 تا 2012 در این تیم توپ زد و در 52 بازی برای شیاطین سرخ، موفق به زدن 17 گل شد. در صحبت های اخیرش در شبکه بی تی اسپورت عنوان کرده بود که؛ زلاتان بازیکنی نیست که در بلندمدت برای یونایتد مفید واقع شود.

اما این صحبت اوون، با واکنش منفی از سوی مورینیو مواجه شد. زلاتان که در 23 بازی این فصل، 13 گل برای یونایتد به ثمر رسانده است، از سوی مورینیو مورد حمایت کامل قرار دارد. سرمربی پرتغالی یونایتد در واکنش به صحبت اوون، این چنین گفته است:

مایکل اوون از زلاتان خوشش نمی آید. اما حقیقت این است که زلاتان در یک فصل بیشتر از اوون در سه فصل گل خواهد زد. اوون در سه فصل 17 گل زد و زلاتان در تقریباً شش ماه به چنین عددی نزدیک شده است. بنابراین او گزینه ی بدی برای ما نیست.

اما اوون هم بیکار ننشست و پاسخ مورینیو را این چنین داد:

منظورم از آن جمله در مورد زلاتان، این بود که او هم خریدی شبیه به فن پرسی است، بازیکنی برای هدف کوتاه مدت. برای یک یا دو فصل. اما یونایتد بالاخره باید وین رونی جدیدی بخرد، یعنی یک مهاجم 18 یا 19 ساله آینده دار یا خود باشگاه، چنین بازیکنی را پرورش دهد.

ضمن این که حداقل فکر می کنم گل های من ارزش بیشتری برای یونایتد داشتند، زیرا هزینه ای که من برای باشگاه داشتم، 10 درصد آن چیزی است که زلاتان در یک هفته دریافت می کند.

2021