لیگ برتر فوتسال پرحاشیه و پرهیجان در انتظار قهرمان

لیگ برتر فوتسال پرحاشیه و پرهیجان در انتظار قهرمان

وبسایت رسمی برنامه نود -  هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال امروز در حالی با برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که حاشیه‌های عجیب بسیاری دارد و احتمال دارد 2 بازی لغو شود.

به گزارش سایت نود، دبیری تبریز که همه 11 دیدار خانگی خود را با برد پشت سر گذاشته با تهدید مسولان تیم مشه به عدم حضور در این بازی روبه‌رو شده‌اند.

در جریان بازی‌های هفته هفدهم (معوقه) لیگ برتر تیم مدعی مس سونگون در مشهد با نتیجه 1-1 متوقف شد

در جریان این دیدار تیم فرش آرا در ثانیه‌های پایانی گلی به ثمر رساند که در ابتدا قبول ولی بعد از چند ساعت مردود شد. این گل  صبح روز بعد مجدد قبول شد و بالاخره کمیته فوتسال در بیانیه‌ای اعلام کرد گل قبول نیست .

در این بین تیم مشهدی که از اعلام نتیجه بازی ناراضی بود تهدید کرد برای دیدار با دبیری دیگر تیم تبریز، به این شهر سفر نخواهد کرد. البته خبر می‌رسد با پیگیری‌های دو باشگاه گیتی پسند و حفاری که رقیب تیم دبیری در صدر جدول هستند این تیم  شامگاه دیروز به سمت تبریز حرکت کرده.

بررسی سایت  نود در مورد  اعتراض تیم مشهدی نشان می‌دهد توپی که وارد دروازه مس سونگون شده به درستی مردود اعلام شده.

تیم مس سونگون در فاصله 6:30 ثانیه مانده به اتمام مسابقه، بازی را توسط بلو از کنار زمین آغاز می کند و 7:09 ثانیه پس از آن بازیکن تیم فرش آرا به توپ شوت می زند و 2 ثانیه و 8 صدم ثانیه پس از آن توپ وارد دروازه می شود.

با توجه به اینکه قبل از شروع مجدد بازی فقط 6:30 ثانیه باقی مانده آخرین ضربه به توپ 79 صدم ثانیه پس از پایان بازی زده شده و توپ 2 ثانیه و87 صدم ثانیه پس از پایان بازی وارد دروازه شده است .

جدال مدافع عنوان قهرمانی با صدر نشین بدون بهترین بازیکنان

چشم تیم‌های مس سونگون، دبیری و حفاری خوزستان به بازی شاگردان وحید شمسایی خواهد بود تا با توقف یا شکست این تیم اصفهانی فاصله این تیم‌ها با صدر کمتر از این شود.

از نکات قابل توجه این بازی می توان به کنار گذاشتن مهدی جاوید آقای گل لیگ فوتسال با 35 گل از تیم گیتی پسند اشاره کرد. از آن سو وحید شمسایی که خود به دلیل اخراج در بازی قبلی غایب خواهد بود سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی را به علت عملکرد ضعیف از تیم کنار گذاشته است. مهران عالی‌قدر از گیتی پسند هم به دلیل شکستگی از ناحیه مچ دست به احتمال زیاد غایب است.

حفاری - یاسین، یاسین پیشرو گروکشی می‌کند

بازی بزرگ دیگر این هفته جدال تیم چهارم جدول با تیم یاسین پیشرو قم خواهد بود.

تیم یاسین پیشرو که امتیاز فوتسال قم را  یک ساله از اداره کل ورزش و جوانان قم اجاره کرد، تهدید کرده مسولان باید این امتیاز  را به شکل دائم به این باشگاه  انتقال دهند و در خصوص پرونده بازیکن خود از این باشگاه حمایت شود و یا در 3 دیدار پایانی حاضر نخواهند شد .

از سوی دیگر این تیم قمی در دیدار با دانشگاه آزاد از مهدی زاهدی استفاده کرده و کمتیه انضباطی این دیدار را 3 - صفر به نفع دانشگاه آزاد اعلام کرد تا صدای اعتراض پایین جدولی‌ها بیشتر از یاسین پیشرو بلند شود. تیم طرح توسعه قزوین به دلیل رای صادر شده به نفع دانشگاه آزاد از سفر به تبریز و بازی با دبیری خودداری کرد .

کمیته فوتسال رسما اعلام کرده بازی کردن این بازیکن مشکلی نداشته و تیم یاسین پیشرو در بازی بعدی هم از این بازیکن استفاده کرد و مجددا کمیته انضباطی بازی را 3 - صفر به نفع ارژن شیراز اعلام کرد.

مقاومت مس، چشم مس به تبریز و اصفهان

شاگردان افضل پس از برد گیتی پسند و تساوی بحث برانگیز مقابل فرش‌آرا برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز برد مقابل مقاومت ندارند.