تماشاگر دربی فوتسال آذربایجان از مرگ حتمی نجات یافت

تماشاگر دربی فوتسال آذربایجان از مرگ حتمی نجات یافت

وبسایت رسمی برنامه نود - تماشاگر دربی فوتسال آذربایجان که حین بازی و به دلیل هیجان بالا سکته کرده بود، توسط عضو هیات مدیره باشگاه دبیری و ماشین سازی تبریز احیای قلبی شد و از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش وب سایت نود، هفته چهاردهم و آغازین نیم فصل دوم رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر دیروز با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و طی آن در یک مصاف مهم دو تیم هم استانی مس سونگون و دبیری تبریز دربی فوتسال آذربایجان را برگزار کردند که مس سونگون در نهایت موفق شد سه بر صفر بازی را پیروز شود.

حین این بازی مهیج و تماشایی رسول ابراهیم پور هوادار 65 ساله به علت هیجان بالای بازی سکته کرد و دچار ایست قلبی شد.

بعداز تلاش اعضای هلال احمر حاضر در سالن شوک های تنفسی کارساز نشد و به نظر می رسید این هوادار جان خود را از دست داده است ولی دکتر علیرضا رحیمی عضو هیئت مدیره باشگاه دبیری و باشگاه ماشین سازی که خود پزشک است، روی سکوهای سالن پورشریفی روی این هوادار احیای قلبی انجام داد و وی به هوش آمد.

بعداز بازگشت دوباره به زندگی، وی به بیمارستان سینا منتقل شد و در آنجا نیز یک بار دیگر ایست قلبی کرد ولی دوباره احیای قلبی صورت گرفت و مجددا به هوش آمد. وی هم اکنون در آی سی یو بیمارستان مدنی است و شرایط عمومی خوبی دارد و رو به بهبود است.

2051