الجزیره امارات-استقلال خوزستان / دومین خان ندارهای باغیرت

الجزیره امارات-استقلال خوزستان / دومین خان ندارهای باغیرت

الجزیره دوشنبه شب میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.

به گزارش کاپ، تیم فوتبال استقلال خوزستان روز دوشنبه در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف الجزیره این دیدار از ساعت 19 در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می شود.

* استقلال خوزستان در هفته اول در عمان با نتیجه یک برصفر موفق شد الفتح عربستان را شکست دهد. تک  گل آن مسابقه توسط ابوافضل اعلایی زده شد.

* تیم الجزیره نیز در هفته نخست به قطر رفته بود تا برابر لخویا صف آرایی کنند این مسابقه در پایان با شکست سنگین و 3برصفر نماینده امارات همراه شد تا آنها در قعر  جدول رده بندی گروه B قرار بگیرند.

* استقلال خوزستان تنها نماینده ایران در هفته اول بود که بازی اش را برد و موفق شد دروازه اش را بسته نگه دارد. این اتفاق در حالی رخ داد که سه تیم دیگر ایرانی روی هم دو امتیاز گرفتند.

* با اینکه استقلال خوزستان شروع فوق العاده در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشت اما همچنان مشکلات مالی این تیم پابرجاست و بازیکنان این تیم با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند.

* در سایت معتبر ترانسفر مارکت ارزش تیم الجزیره امارات تقریبا 16 میلیون یورو و استقلال خوزستان تقریبا  6میلیون یورو تخمین زده شده است یعنی با یک حساب سرانگشتی متوجه می شویم که تیم اماراتی حدود 70 میلیارد تومان ارزش دارد و با امکاناتی کامل رودرروی نماینده کم نام و نشان کشورمان قرار دارد.

* هدایت الجزیره امارات برعهده هنک تن کاته است. این سرمربی 62 ساله و هلندی پیش از این در هدایت تیم های اسپارتا روتردام ، شاندونگ، ام صلال، الاهلی و آژاکس و ... را برعهده داشته و همچنین در تیم های مطرح چلسی و بارسلونا دستیار بوده است.

* الجزیره امارات در ترکیب خود چند بازیکن مشهور داخلی و خارجی دارد. علی خسیف و علی مبخوط دو بازیکن ملی پوش تیم الجزیره هستند و نفراتی چون ژوآئو، آیلتون، لافیتا، لئوناردو، بوسوفا، پارک جونگ وو نفرات خارجی این تیم به حساب می آیند.

* مهم ترین غایب الجزیره در این مسابقه میرکو ووچینیچ است. ستاره مونته نگروای اسبق تیم های رم و یوونتوس. بازیکنی که با لباس تیم ملی کشورش مقابل ایران قرار گرفته است.

* الجزیره چند سالی است در فوتبال امارات برای خودش اسم و رسمی دست و پا کرده و تاکنون یک بار قهرمان لیگ کشورش شده است و سه جام پادشاهی را از آن خود کرده است.