امیدواری انریکه به بازگشت اینیستا و سرجی روبرتو به اوج

امیدواری انریکه به بازگشت اینیستا و سرجی روبرتو به اوج

وبسایت رسمی برنامه نود - آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا که در دو بازی مقابل پاریسن ژرمن و لگانس عملکرد خوبی نداشت امیدوار است که در وینسته کالدرون بتواند در ترکیب اصلی قرار گیرد و به روزهای خوبش برگردد.

به گزارش وبسایت نود، اینیستا و خانواده اش در روزهای اخیر در آندورا استراحت کردند. این بازیکن که 400 بازی لالیگایی برای بارسلونا داشته امسال فقط در 11 بازی لیگ حضور داشته است. او فردا در کالدرون امیدوار است که در بازی کلیدی بارسلونا عملکرد خوبی داشته باشد. این بازیکن در حال حاضر زیر نظر رائول مارتینز، بدنساز تیم ملی اسپانیا به ریکاوری از مصدومیتش برمی گردد و امیدوار است که در مقابل اتلتیکو بتواند در سطح نام خودش بازی کند.

از سویی با مصدومیت طولانی مدت الیکس ویدال دوباره سرجی روبرتو مجبور خواهد شد که در پست دفاع راست بازی کند. این بازیکن در این فصل 2485 در لالیگا بازی کرده و فشار بدنی زیادی رویش وجود دارد. مصدومیت ویدال هم باعث خواهد شد که این بازیکن فرصتی برای استراحت نداشته باشد. روبرتو که در بازی قبلی بارسلونا مقابل اتلتیکو اخراج شده است، در بازی مقابل لگانس با اشتباهش زمینه ساز دریافت گل شد و انریکه امیدوار است که این بازیکن در بازی فردا بتواند عملکرد خوبی از خود ارائه دهد.

1140