مورینیو: همه چیز تحت کنترل ما بود

مورینیو: همه چیز تحت کنترل ما بود

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو در مورد پیروزی تیمش مقابل سنت اتین و صعود به دور بعد لیگ اروپا صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد چهارشنبه شب با پیروزی 1-0 مقابل سنت اتین در مجموع دو بازی رفت و برگشت، تیم فرانسوی را با 4 گل شکست داد و راهی دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا شد. مورینیو در مورد برد تیمش چنین گفت:

نمایش کلی تیم

همه چیز تحت کنترل ما بود، یک بازی حرفه ای و با تمرکز بالا از سوی بازیکنان. مشخصاً گل ما، امیدهای حریف را خیلی کمرنگ کرد. ما همیشه به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم، بنابراین بردن همیشه خوب است. خیلی فوق العاده بازی نکردیم ولی در هر حال کنترل بازی کاملاً در دست ما بود.

زمین مسابقه هم خیلی خوب بود، مسئولین ورزشگاه تلاش زیادی کرده بودند تا زمین بهترین شرایطش را داشته باشد. ورزشگاه خوب بود، شرایط عالی بود و تماشاگران هم فوق العاده بودند، بازی کردن در این جا لذت بخش بود.

مصدومیت مخیتاریان و کریک

تصورم این است که هر دو نفر احتمالاً فینال جام اتحادیه را از دست می دهند. این را از تجربه ام می گویم و نه دانش پزشکی ام. آن ها باید فردا تست بدهند و شرایطشان مشخص شود. فکر می کنم شانسی برای حضور در فینال ندارند. مصدومیت ماهیچه پا و همسترینگ، حتی اگر جزیی باشد، احتمالاً باعث غیبت آن ها در فینال خواهد شد.

کارت قرمز اریک بایی

آموما بازیکن خوبی است ولی در این بازی خیلی دست به تمارض و شیرجه زدن زد. اریک در بازی رفت دور بعد نمی تواند بازی کند. اما روخو در این مسابقه به میدان آمد و خوب کار کرد، بنابراین اگر یک بازیکن را از دست بدهیم، فرصتی برای دیگری فراهم می شود. امیدواریم تا مسابقه دور بعد، جونز را هم در اختیار داشته باشیم.

رکورد خوب

رکورد شکست ناپذیری نداریم ولی تحمل یک شکست خفیف در چهار ماه (که آن هم در مجموع دو بازی شکست محسوب نمی شود) عملکرد خوبی است و بابت آن خوشحالیم. احساس خوبی داریم، اعتماد در میان اعضای تیم وجود دارد. روزی هم می بازیم ولی مهم این است که بعد از باخت به روند خوب خود بازگردیم.

1878