سنت اتین 0-1 منچستریونایتد؛ صعود قاطعانه شیاطین سرخ به دور بعد

سنت اتین 0-1 منچستریونایتد؛ صعود قاطعانه شیاطین سرخ به دور بعد

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد در مجموع دو بازی سنت اتین را با 4 گل شکست داد و راهی دور بعد لیگ اروپا شد.

به گزارش وبسایت نود،منچستریونایتد در فرانسه هم موفق شد سنت اتین را شکست دهد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با 4 گل تیم فرانسوی را مغلوب سازد و به جمع شانزده تیم برتر لیگ اروپا راه پیدا کند.

در یکی از سه بازی همزمان چهارشنبه شب از دور برگشت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، سنت اتین در ورزشگاه Geoffroy-Guichard با قضاوت آیتکین میزبان منچستریونایتد بود. بازی رفت با هتریک زلاتان 3-0 به سود شیاطین سرخ پایان یافته بود.

دو تیم برای این مسابقه با ترکیب زیر به زمین رفتند:

سنت اتین

رافیر، مالکوئیت، پرین، کاترین، پوگبا، پاژوت، ورتوت، اموما، سایوت، پاکوئت، بریچ

منچستریونایتد

رومرو، یانگ، اسمالینگ، بایی، بلیند، کریک، پوگبا، فلاینی، ماتا، مخیتاریان، ابراهیموویچ

نیمکت: دخیا، والنسیا، روخو، شواین اشتایگر، لینگارد، مارسیال، رشفورد

در ده دقیقه ابتدایی میزبان تلاش کرد با حمایت هواداران خودی شیاطین سرخ را تحت فشار بگذارد ولی خیلی در خلق موقعیت به توفیق دست نیافت، بعد از گذر از دقایق ابتدایی یاران مورینیو به خوبی کنترل بازی را در دست گرفتند و با یک بازی حساب شده، موفق شدند دروازه حریف را هم باز کنند تا کار سنت اتین برای بازگشت به بازی سخت تر از قبل شود.

دقیقه 16 : هنریک مخیتاریان در ادامه درخشش خود در این روزها، این بار هم موفق به گلزنی شد. این بازیکن ارمنی سانتر رو به جلوی ماتا را با یک ضربه تمام کننده، به ثمر نشاند و یونایتد در خانه حریف به گلی ارزشمند رسید.

پس از این گل، روحیه سنت اتین با افت روبرو شد، تیم میزبان برای صعود به دور بعد باید 5 گل وارد دروازه رومرو می کرد. حدود ده دقیقه بعد از گل اول، مخیتاریان به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و رشفورد به جای او وارد زمین شد.

در ادامه نیمه نخست شیاطین سرخ به خوبی کنترل مسابقه را در دست داشتند و سنت اتین نتوانست موقعیتی روی دروازه رومرو ایجاد کند. تنها یک ضربه سر که به راحتی توسط دروازه بان یونایتد مهار شد، تک موقعیت جدی میزبان در کل نیمه نخست بود.

با شروع نیمه دوم، جریان بازی دچار تغییری نشد، تدابیر یونایتد همانند نیمه اول بود و سنت اتین هم توانی برای مقابله با تاکتیک یونایتد نداشت. یونایتدی ها روی ضدحمله هم به فرصت هایی رسیدند که ضربه پوگبا و تلاش رشفورد راه به جایی نبرد.

دقیقه 63 بازی، داور تنها دو دقیقه بعد از دادن کارت زرد اول به بایی، یک بار دیگر این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد تا یونایتد در ادامه ده نفره کار را دنبال کند. مورینیو در واکنش به ده نفره شدن تیمش، روخو را به جای ماتا به زمین آورد.

ده نفره شدن یونایتد تاثیری در روند بازی ایجاد نکرد و باز هم یونایتد روی ضدحملات به موقعیت های بهتری نسبت به حریف دست یافت. شوت زلاتان و ضربه شواین اشتایگر و رشفورد می توانست یونایتد را به گل دوم برساند که این اتفاق نیفتاد و در نهایت میهمان در این بازی هم پیروز شد تا در مجموع دو مسابقه با نتیجه 4-0 صعودی مقتدرانه را جشن بگیرد.

نکته جالب توجه این بازی، تشویق بی امان هواداران سنت اتین از دقیقه اول تا دقیقه 90 مسابقه بود، اگرچه تیم فرانسوی در این بازی شاید حتی یک موقعیت جدی گل هم نتوانست روی دروازه رومرو خلق کند ولی تماشاگران سنت اتین کاملاً پشت تیم خود بودند.

دانلود خلاصه بازی سنت اتین 0-1 منچستریونایتد

1878