پایان هفته بیست و پنجم سری آ؛ پیروزی پرگل رم و ناپولی

پایان هفته بیست و پنجم سری آ؛ پیروزی پرگل رم و ناپولی

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته بیست و پنجم سری آ با پیروزی پرگل تیم های رم و ناپولی خاتمه یافت.

به گزارش وبسایت نود، هفته بیست و پنجم سری آ با برگزاری 7 بازی در روز یکشنبه به پایان رسید. در نخستین بازی این روز تیم اینتر با تک گل گابی گل از سود بولونیا گذشت تا به روند خوب خودش ادامه دهد و با 48 امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

هفته بیست و پنجم با برگزاری 4 بازی در ساعت 17:30 ادامه پیدا کرد که در مهمترین بازی تیم ناپولی با نتیجه 1-3 در خانه کیه وو پیروز شد. اینسینیه، همشیک و زیلینسکی گل های تیم ساری را بثمر رساندند. در دیگر بازی ها پسکارا با 5 گل مقابل جنوا پیروز شد و ساسولو با نتیجه 1-2 مقابل اودینزه به پیروزی رسید. دیدار تیم های سمپدوریا و کالیاری هم با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

تیم آ اس رم از ساعت 20:30 میزبان تورینو بود که در نهایت موفق شد با نتیجه 4-1 مقابل این تیم پیروز شود. ژکو، صلاح، پاردس و ناینگولان گل های تیم اسپالتی را بثمر رساندند. رم با نتیجه 56 امتیازی شد تا فاصله 7 امتیازی خود با یوونتوس را حفظ کند.

در آخرین بازی هفته هم تیم میلان از ساعت 23:15 به مصاف فیورنتینا رفت و توانست با نتیجه 2-1 این تیم را شکست دهد. کوتسکا و دلوفئو گل های روسونری را در این بازی بثمر رساندند.

2031