پیش بازی بولونیا - اینتر؛ پیش روی نراتزوری ادامه دارد؟

پیش بازی بولونیا - اینتر؛ پیش روی نراتزوری ادامه دارد؟

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتر می تواند فاصله را با رقبای بالا جدولی کاهش دهد.

به گزارش وبسایت نود، در اولین بازی روز یکشنبه از هفته بیست و پنجم سری آ، اینتر در خانه بولونیا میهمان این تیم است. با توجه به برد تک گله آتالانتا در این هفته از سری آ، پیروزی با حداقل اختلاف در این بازی تیم پیولی را به رده چهارم می رساند و نراتزوری هنوز هم از شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برخوردار خواهد بود.

اینتر در شش بازی گذشته خود در سری آ 5 برد را تجربه کرده و فقط در مقابل یوونتوس 1-0 شکست خورد. تیم پیولی در این شش بازی از لحاظ عملکرد دفاعی عالی کار کرده و فقط و فقط سه گل دریافت کرده است. طی هشت هفته گذشته هیچ تیمی در سری آ بیشتر از اینتر امتیاز نگرفته است و همین موضوع باعث شده نراتزوری بتواند خودش را به رده های بالای جدول نزدیک تر کند. اینتر هفته قبل توانست با دو گل امپولی را شکست دهد و اکنون در رده پنجم قرار دارد. بعد از حذف از لیگ اروپا و کوپا ایتالیا، حالا تنها امید نراتزوری به سری آ و کسب سهمیه اروپایی است.

اما بولونیا روزهای خیلی خوبی را سپری نمی کند. آن ها با 27 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند و با تیم هفدهم جدول فقط 4 امتیاز اختلاف دارند. البته حاشیه امنیت خوبی با منطقه سقوط دارند. بولونیا در شش بازی گذشته اش دو برد کسب کرده ولی سه مسابقه اخیرش را باخته است. هفته قبل آن ها در مقابل سمپدوریا شکست خوردند و در دو بازی گذشته خانگی خود نتایج بدی گرفتند. بولونیا 1-0 به میلان بحران زده باخت و شکست سخت 7-1 را مقابل ناپولی متحمل شد.

در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، اینتر سه بار برده و سه بازی هم مساوی شده است. در این شش بازی بولونیا هفت گل زده و اینتر موفق به زدن ده گل شده است. آخرین نبرد دو تیم هفدهم ژانویه در جام حذفی برگزار شد که اینتر در خانه 3-2 رقیب خود را شکست داد. بازی رفت دو تیم در سری آ، با تساوی 1-1 پایان یافت. فصل گذشته در این ورزشگاه اینتر ده نفره در ماه اکتبر، 1-0 بولونیا را مغلوب ساخت.

بروزوویچ مصدوم است و این بازی را از دست می دهد، ایکاردی و کوندوگبیا هم به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست خواهند داد. در آن سمت، میرانته، گاستالدلو، دیسترو و مایتا غایبین میزبان برای این بازی هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات بازی

نراتزوری در 9 بازی از 11 مسابقه اخیر خارج از خانه اش مقابل بولونیا، پیروز شده است.

اینتر در 21 مسابقه اخیرش در لیگ مقابل بولونیا، فقط دو بار شکست خورده است.

در ده جدال اخیر دو تیم در ورزشگاه Dall’Ara، اینتر هشت بازی را برده و دو مسابقه به تساوی کشیده شده است.

بولونیا آخرین بار اکتبر 2015 در چهار مسابقه متوالی سری آ شکست خورده بود.

اگر اینتر بتواند بولونیا را در این هفته شکست دهد، 48 امتیازی می شود که این بهترین عملکرد آن ها تا هفته بیست و پنجم سری آ، از فصل 2009-2010 است. آخرین بار اینتر در آن فصل قهرمان سری آ شد.

اینتر در هشت بازی از نه مسابقه اخیرش در سری آ طعم پیروزی را چشیده است.

بولونیا در این فصل در 15 دقیقه پایانی بازی هایش، 14 گل خورده که بیش از هر تیم دیگری در سری آ است.

آخرین گل خارج از خانه اینتر در سری آ در سی دقیقه ابتدایی بازی، در ماه سپتامبر مقابل امپولی رقم خورد.

1878