پیکان 4 - استقلال خوزستان 3 ؛ سه امتیاز شیرین برای خودروسازان در پرگل ترین بازی لیگ برتر

پیکان 4 - استقلال خوزستان 3 ؛ سه امتیاز شیرین برای خودروسازان در پرگل ترین بازی لیگ برتر

وبسایت رسمی برنامه نود - اولین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر بین تیم های پیکان و استقلال خوزستان برگزار شد.

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار استقلال خوزستان در نیمه اول با دو گل از حریف پیش بود، اما پیکان با بازگشتی فوق العاده در نیمه دوم با زدن چهار گل توانست سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

پیکان 4 - استقلال خوزستان 3

 حسن بیت سعید (دقایق 12 و 93 - پنالتی) و مصطفی ماهی (37) برای استقلال خوزستان؛ و محمد صادق بارانی (54)، سیاوش یزدانی (72) و گادوین منشا (دقایق 79 و 90) برای پیکان

 سجاد آشوری، سیاوش یزدانی و رحمان احمدی از پیکان؛ وحید شیخ ویسی، مصطفی ماهی، مهدی مؤمنی، محمد طیبی، ابوالفضل اعلایی از استقلال خوزستان

پیکان

رحمان احمدی؛ سیاوش یزدانی؛ امیرحسین صادقی؛ مهدی شیری؛ آرمان قاسمی؛ ماهان رحمانی (54- امیر روستایی)؛ صادق بارانی؛ سجاد آشوری؛ ابوالفضل ابراهیمی؛ سیامک نعمتی؛ گادوین منشا

سرمربی: مجید جلالی

استقلال خوزستان

وحید شیخ ویسی؛ محمد طیبی؛ ابوالفضل علایی؛ عقیل کعبی؛ دانیال ماهینی (20- مصطفی ماهی) (80- مهدی زبیدی)؛ سلمان بحرانی؛ حسین بهرامی (67- آرش افشین)؛ فرشاد سالاروند؛ مهدی مومنی؛ حسن بیت سعید؛ آلویس نانگ

سرمربی: سیروس پورموسوی

شرح بازی

 گل اول استقلال خوزستان توسط حسن بیت سعید

دقیقه 12: حسین بیت سعید موفق شد گل اول بازی را برای استقلال خوزستان به ثمر برساند. در یک ضدحمله مهدی مؤمنی به سمت دروازه پیکان حرکت کرد و در نهایت پاس عرضی را برای حسن بیت سعید ارسال کرد و این بازیکن هم با یک ضربه بغل پا دروازه میزبان را باز کرد.

دقیقه 32: سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه پیکان زد که این شوت پس از برخورد به مدافعان به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

گل دوم استقلال خوزستان توسط مصطفی ماهی

دقیقه 36: مصطفی ماهی بازیکن تعویضی زننده گل دوم استقلال خوزستان بود. مهدی مؤمنی باز هم پاس عرضی را ارسال کرد که مصطفی ماهی از پشت محوطه جریمه با ضربه ای سرکش گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

گل اول پیکان توسط محمد صادق بارانی

دقیقه 54: محمد صادق بارانی گل اول تیم پیکان را به ثمر رساند تا اختلاف به یک گل برسد. توپ ارسالی به درون محوطه جریمه استقلال خوزستان با دفع توپ اشتباه کعبی همراه شد و در ادامه محمد صادق بارانی توپ برگشتی را به گل اول تیمش تبدیل کرد.

دقیقه 55: گادوین منشا در موقعیتی تک به تک با دروازه بان استقلال خوزستان قرار داشت که ضربه این بازیکن را شیخ ویسی به زیبایی مهار کرد.

گل دوم پیکان توسط سیاوش یزدانی

دقیقه 72: ضربه کرنر تیم پیکان به صورت کوتاه ارسال شد و در ادامه آشوری توپ را روی دیرک اول سانتر کرد و سیاوش یزدانی با ضربه سر گل دوم و تساوی تیمش را به ثمر رساند.

گل سوم پیکان توسط گادوین منشا از نقطه پنالتی

دقیقه 79: گادوین منشا گل سوم پیکان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا شاگردان جلالی بازگشت فوق العاده ای در این بازی داشته باشند.

گل چهارم پیکان توسط گادوین منشا

دقیقه 90: گادوین منشا برای دومین بار در طول این فصل در یک بازی دو گل برای پیکان زد تا تیمش با نتیجه 4 بر 2 از حریف پیش بیفتد.

گل سوم استقلال خوزستان توسط حسن بیت سعید از روی نقطه پنالتی

دقیقه 2+90: بیت سعید از روی نقطه پنالتی گل سوم استقلال خوزستان را به ثمر رساند.

2081