هری کین: رسیدن به چلسی دور از دسترس نیست

هری کین: رسیدن به چلسی دور از دسترس نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم ملی پوش باشگاه تاتنهام امید خود را برای قهرمانی لیگ برتر از دست نداده است.

به گزارش وب سایت نود، هری کین معتقد است که با وجود اختلاف 9 امتیازی با صدر جدول، هنوز تیمش شانس قهرمانی دارد و می توانند با کم کردن فاصله و رسیدن به رقیب همشهری در ماه می، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

به نقل از سایت fourfourtwo، تاتنهام در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز شنبه، در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول بحران زده خواهد رفت و هری کین اعتقاد دارد که تاتنهام می تواند در ماه می قهرمانی را جشن بگیرد. وی طی مصاحبه ای با Times of India در این خصوص گفت:

من فکر می کنم که می توانیم به چلسی برسیم. 9 امتیاز فاصله است. یعنی 3 بازی. در لیگ برتر بازی آسانی وجود ندارد و چلسی از این موضوع آگاه است. آن ها در فرم خوبی قرار دارند، اما تنها کار ما این است که بازی های خود را ببریم و ببینیم در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد. امیدواریم که آن ها امتیاز از دست دهند. درست است که چلسی با ما 9 امتیاز فاصله دارد، اما در این لیگ هر اتفاقی می تواند رخ دهد.چه کسی انتظار داشت که لیورپول در مقابل هال سیتی و آرسنال در مقابل واتفورد بازنده باشد؟ این اتفاقات در لیگ برتر رخ می دهند و ما باید آماده باشیم که از در صورت رخ دادن این گونه اتفاقات بهترین بهره را ببریم.

کین در ادامه نیز افزود:

ما هر سال در حال پیشرفت هستیم. در گذشته، شاید تاتنهام می توانست یک جام ببرد، اما اگر بین 4 تیم برتر کار خود را تمام نمی کرد، مشکلی نداشت. در حالی که الان ما باید بین تاپ فور باشیم و یک جام ببریم، در غیر این صورت یک فصل نا امید کننده خواهیم داشت. ما باید سعی خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم یک جام ببریم. ما در 3 جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ اروپا حضور داریم و باید راهی پیدا کنیم که یک جام را حداقل ببریم.

در حال حاضر تاتنهام با 9 امتیاز کمتر نسبت به چلسی در رده دوم لیگ برتر قرار دارند.

4416