شعار تمسخرآمیز هواداران چلسی به تاتنهامی‌ها در مورد هری کین

شعار تمسخرآمیز هواداران چلسی به تاتنهامی‌ها در مورد هری کین

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران چلسی شب گذشته تاتنهامی ها را به خاطر قهر هری کین در حین بازی دوستانه دو تیم مورد تمسخر قرار دادند و شعار دادند:" پس هری کین کدام گوری است؟"

به گزارش فوتبالی، کین با شایعات زیادی در مورد جدا شدنش از تاتنهام مواجه شده است و این بازیکن در نشانه اعتراض و برای فشار آوردن به باشگاهش برای حضور در منچسترسیتی در تمرینات حاضر نشده است.

هواداران چلسی شب گذشته در حین بازی دوستانه مقابل تاتنهام به تمسخر تیم حریف پرداختند و شعار دادند:" پس هری کین کدام گوری است؟" و همچنین حریفشان را به خاطر جام نبردن در سالهای اخیر مسخره کردند:"قهرمان اروپا، چیزی که هرگز نمی توانید در موردش شعار بدهید!"

بازی دیشب چلسی و تاتنهام با تساوی دو بر دو به اتمام رسید که نونو اسپیریتو سرمربی تاتنهام در مورد شرایط کین گفت:" منتظرم تا با هری صحبت کنم. هنوز چنین فرصتی پیدا نکرده ام. باید به صورت درونی با هم صحبت کنیم تا مانع از هر گونه بحث یا درگیری علنی در این باره شویم. با شما در مورد این که کین کجا بوده است صحبت نمی کنم. مسائل در مورد هری کاملا درونی است. اول از همه باید مسائل را بین خودمان حل کنیم."

4125