سپاهان - ماشین سازی/ بازگشت ویسی یا بازگشت کاظمی؟

سپاهان - ماشین سازی/ بازگشت ویسی یا بازگشت کاظمی؟

سپاهان و ماشین سازی فردا به مصاف هم می روند.

به گزارش کاپ، تیمهای سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فرد از ساعت 16 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی هم قرار می گیرند.

*سپاهان با هدایت عبدالله ویسی هم اکنون با 28 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی جای دارد. آنها با پیروزی در این مسبقه می توانند یک رده صعود در جدول داشته باشند اما شکست یا تساوی در این مسابقه می تواند طلایی پوشان را با افت در جایگاه روبرو کند.

*ماشین سازی با فرهاد کاظمی روزهای خوبی را پشت سر نمی ذارد. آنها با 10 امتیاز در قعر جدول رده بندی جای دارند. اگر ببرند به صبا نزدیک می شوند. اگر ببازند و یا مساوی کنند هم دیگر هیچ فرقی برایشان ندارد.

*بازی رفت این دو تیم در تبریز با نتیجه 1-0 به سود سپاهان تمام شد. رضا میرزایی زننده تک گل بازی بود.

*در بازی رفت هدایت ماشین سازی بر عهده رسول خطیبی بود و حالا فرهاد کاظمی سرمربی سابق سپاهان باید مقابل این تیم قرار بگیرد.

*تنها بازی دو تیم در تاریخ لیگ برتر همین بزای رفت بود که سپاهان برد و حالا باید دید این بار چه اتفاق رخ می دهد.

*جلال الدین علیمحمدی، رضا میرزایی و لی اولیویرا به دلیل مصدومیت نمی توانند سپاهان را فردا همراهی کنند. در عوض سرور جپاروف می تواندبرای سپاهان برای اولین بار به میدان برود.

*19 هفته است که ماشین سازی در هیچ دیداری در لیگ به پیروزی نرسیده است. فرهاد کظامی هم هنوز هیچ بردی کسب نکرده است.

*ویسی پس از بازی قبلی تیمش از سمت خود استعفا داد ولی با صحبت هایی که انجام شد دوباره به سمت خود بازگشت و هدایت سپاهان را بر عهده گرفت.