ماشین سازی تبریز یک - سپاهان اصفهان یک / تیم امیر دست خالی از تبریز برنگشت!

ماشین سازی تبریز یک - سپاهان اصفهان یک / تیم امیر دست خالی از تبریز برنگشت!

وب سایت رسمی فوتبالی- ورزشگاه بنیان دیزل تبریز میزبان پیکار دو تیم ماشین سازی این شهر و سپاهان اصفهان بود. در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند و امتیازات را با هم تقسیم کردند. ماشین در این بازی 45 دقیقه 10 نفره بازی کرد و سپاهان هم موفق شد در دقایق پایانی گل تساوی را بزند.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

جمعه، 2 آذرماه 1397

ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، ساعت 15:00

تیم داوری: یاسر همرنگ، علی دودانگه، علی اکبر عظیم‌پور و  مهدی مرجان‌زاده 

کارت:

کارت زرد: سعید آقایی دقیقه ۱5 از سپاهان

کارت زرد: کی‌روش استنلی دقیقه ۳۹ از سپاهان

کارت زرد: عزیز معبودی دقایق ۳۹ و ۴۵ از ماشین‌سازی

 کارت قرمز: عزیز معبودی دقیقه ۴۵ از ماشین‌سازی

کارت زرد: سیاوش یزدانی دقیقه 84 از سپاهان

 


ترکیب ماشین سازی: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، محمد اهل شاخه، محمدحسین کنعانی زادگان، رضا خالقی فر، فرید بهزادی، مسیح زاهدی، سید محمد خرم‌الحسینی ( 51 - پیمان بابایی)، عزیز معبودی، احمدرضا زنده روح و سعید مهری

سرمربی: محمدرضا مهاجری


ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، خالد شفیعی، حسن جعفری( 77 - جلال الدین علی محمدی)، سعید آقایی( 46- مهرداد محمدی)، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، بختیار رحمانی(53- محمد ایران پوریان)، ساسان انصاری، سجاد شهباززاده و کی روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه نویی

گل:


گل اول برای ماشین سازی: دقیقه 36 سید محمد خرم‌الحسینی: 

موسوی با نفوذ در زمین سپاهان به خرم‌الحسینی پاس داد که او بعد از دریبل خالد شفیعی با روی پای راست شوت‌زنی کرد که ضربه او بعد از برخورد به یک بازیکن تبدیل به گل اول ماشین‌سازی شد.

گل اول برای سپاهان: دقیقه 87 ولادیمیر کومان:

 نفوذ علی‌محمدی، بازیکن تعویضی سپاهان از جناح راست زمین و ارسال کوتاه او را ولادیمیر کومان با بغل پای تک ضرب تبدیل به گل تساوی سپاهان کرد. 

دقایق حساس:


دقیقه 15: پرتاب اوت خطرناک شفیعی به مقابل دروازه ماشین‌سازی را دخسوس بالاتر از مهاجمان سپاهان دفع کرد.د

دقیقه22: شوت راه دور مهری دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.د

دقیقه38: ارسال موسوی از جناح راست زمین بعد از تیرک دوم با ضربه سر زاهدی همراه شد که توپ به بیرون رفت.

دقیقه39: در حالی که ماشین‌سازی با شروع مجدد دخسوس ضد حمله خوبی تدارک دیده و موقعیت مناسبی روی دروازه سپاهان بدست آورده بود، یاسر همرنگ داور مسابقه در تصمیمی عجیب بازی را متوقف و به عزیز معبودی از ماشین‌سازی و کی‌روش استنلی از سپاهان کارت زرد نشان داد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که همرنگ متوجه برخوردی نشده بود و حتی به اشتباه ابتدا به کنعانی‌زادگان اخطار داد؛ معبودی و کی‌روش پس از کرنری که سپاهان زد برخوردی با یکدیگر داشتند که ابتدا بازیکن ماشین‌سازی روی مهاجم سپاهان افتاد و این بازیکن برزیلی با پرتاب پا به مدافع ماشین‌سازی ضربه ای زد.د

دقیقه45: ساسان انصاری به دنبال نفوذ از جناح راست زمین بود که معبودی مقابل او تکل زد، با اینکه تکل معبودی به حریف نخورد و چندان هم خطرناک نبود، داور بازی  در تصمیم عجیب دیگری کارت زرد دوم را پس از 6 دقیقه به او نشان داد تا ماشین‌سازی قبل از پایان نیمه اول 10 نفره شود.

دقیقه1+45: ارسال کیانی از روی ضربه آزاد سمت راست زمین با واکنش دخسوس همراه شد.

نیمه دوم:

دقیقه55: فرید کریمی با تعلل زیاد نتوانست از پاس مهری استفاده کند و مکث او موجب شد تا مدافعان سپاهان از راه رسیده و پشت محوطه جریمه توپ را از او بگیرند تا موقعیت خوب ماشین‌سازی از دست برود.

دقیقه 59: عدم اعلام خطای محمدی روی فرید کریمی موجب اعتراض شدید مهاجری و دستیاران او شد. در ادامه یکی از دستیاران مهاجری از بازی اخراج شد.

دقیقه62: شوت پشت محوطه سعید مهری از کنار دروازه سپاهان راهی اوت شد.

دقیقه65: سانتر کوتاه شهباززاده و ضربه سر کی‌روش استنلی برخوردی با اهل‌شاخه داشت و در دستان دخسوس جای گرفت.

دقیقه 67: پاس استنلی با ضربه سر در میانه زمین به شهباززاده رسید که او قصد داشت با پاس در عمق، مهرداد محمدی را در موقعیت تک به تک قرار دهد ولی کنعانی‌زادگان با پرتاب کردن پای چپ و قطع توپ تماشایی، از حمله سپاهانی‌ها جلوگیری کرد.

دقیقه 69: فرید کریمی با دید عالی و پاس فوق‌العاده از جناح راست زمین، منطقه بازی را عوض کرد و پیمان بابابایی را در موقعیت تک به تک قرار داد که شوت بی‌دقت او از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 70: ارسال ایران‌پوریان از سمت راست را مهاجمان سپاهان نتوانستند استفاده کنند و توپ بعد از برخورد به پای دخسوس که شیرجه زده بود به پشت محوطه جریمه آمد که شوت کیانی هم حاصلی به همراه نداشت.

دقیقه 77: سانتر جعفری از میانه زمین و ضربه سر انصاری از کنار دروازه ماشین‌سازی به اوت رفت.

دقیقه 79: ضربه سر استنلی باز هم ثمری نداشت و این بار توپ بعد از ارسال محمدی از روی دروازه ماشین‌سازی به اوت رفت.

دقیقه 85: ایران‌پوریان توپ را از سمت راست زمین ارسال کرد که ضربه سر استنلی و برخورد توپ به پای اهل‌شاخه را دخسوس در اختیار گرفت.

دقیقه 90: استنلی نزدیک بود باز هم با ضربه سر گل پیروزی‌بخش برای سپاهان به ارمغان بیاورد ولی دوباره توپ تبدیل به گل نشد و به بیرون رفت.

دقیقه 1+90: سانتر خطرناک محمدی و ضربه سر استنلی در دستان دخسوس جای گرفت.

2526