کاوانی: ناپولی می تواند رئال مادرید را حذف کند

کاوانی: ناپولی می تواند رئال مادرید را حذف کند

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره اروگوئه ای پاریسن ژرمن اعتقاد دارد تیم سابقش توانایی حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان را دارد.

به گزارش وبسایت نود، ادینسون کاوانی که بین سال های 2010 تا 2013 پیراهن ناپولی را بر تن کرد در جدیدترین مصاحبه خود فاش کرده هنوز بازی های این تیم را تماشا می کند و از سبک بازی تیم مائوریسیو ساری لذت می برد.

کاوانی به Corriere del Mezzogiorno گفته:

تا جایی که می توانم فرصت تماشای بازی های ناپولی را از دست نمی دهم. واقعا سبک بازی آن ها را دوست دارم. ناپولی تیم قوی است که به شیوه پر انرژی و جسورانه بازی می کند. آیا آن ها می توانند قهرمان سری آ شوند؟ نمی دانم، هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده اما باید بگویم که نمی توانم راجع به دیگر تیم ها نظر بدهم چون تنها بازی های ناپولی را تماشا می کنم.

در زمان حضورم در ناپولی مورد اطمینان هواداران و همبازیانم بودم. فرزندانم هنوز در ناپل زندگی می کنند و خیلی خوشحال هستند. آیا ممکن است به ناپولی بازگردم؟ در پی اس جی خیلی خوشحالم اما وقوع هر اتفاقی ممکن است. ناپولی در حال حاضر آنقدر قوی است که به من نیازی ندارد. می توانم سن پائولو را برای بازی برگشت مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان تصور کنم. از الان هیجان زده شدم. ناپولی توانایی حذف رئال را دارد.

2031