آلگری: کیفیت دربی ایتالیا در حد نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود

آلگری: کیفیت دربی ایتالیا در حد نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود

سرمربی یوونتوس از یک برتری بزرگ بر اینترمیلان حرف زد.

 به گزارش کاپ، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس برتری یک بر صفر مقابل اینترمیلان در هفته جاری سری A را همپای برتری در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ارزشمند دانست.

 او در این باره گفت: کیفیت فردی و تیمی بازیکنان 2 تیم به اندازه یک رقابت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بالا بود. در برخی دقایق بازی سازماندهی مناسبی نداشتیم اما فرصت‌های لازم را ایجاد کردیم و سرانجام به گل رسیدیم. به سختی به اینتر فرصت می‌دادیم. خوشبختانه اینتر در فصل جاری شروع خوبی نداشت اما حالا مدعی قهرمانی است. حضور ژائو ماریو در سمت راست، اینتر را در برخی مناطق زمین صاحب برتری عددی کرد. قصد داشتیم به کاندروا فشار بیاوریم اما بود و نبود ساندرو در آن منطقه برای ما تفاوتی نداشت. البته در نیمه دوم شرایط را اصلاح کردیم. به احترام اینتر کلاه از سر خارج می‌کنیم. آن‌ها خیلی خوب بازی کردند و می‌توانستند گل بزنند.

 او در ادامه افزود:  لیخشتاینر بابت شرایطش در تیم ناراضی است. هر هفته یک معترض در تیم دارم، نه 2 تا! لیخشتاینر مصدوم به نظر می‌رسید اما ادعا می‌کرد اوضاع خوبی دارد. نمایش درون زمین برتری را رقم می‌زند نه یک شیوه خاص. اگر بازیکنان درون زمین شخصیت بازی خودشان را نشان دهند، امکان پیروزی به دست می‌آید. در غیر این صورت راه دیگری نمی‌شناسم. در مقاطع پایانی فصل یک مارکیسیو آماده در اختیار خواهیم داشت. فراموش نکنید او در حال بازگشت از مصدومیت شدید شدید زانوست.