نتایج امشب بازی های هفته 21 رقابت های لالیگا؛ شکست سنگین والنسیا

نتایج امشب بازی های هفته 21 رقابت های لالیگا؛ شکست سنگین والنسیا

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته 21 رقابت های لالیگا امشب با برگزاری 4 دیدار دیگر پیگیری شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در حالیکه برنامه بازی های لیگ اسپانیا به خاطر برخی مشکلات آب و هوایی و به تعویق افتادن برخی مسابقات تا حدودی بهم خورده است، امروز از ساعت 15:30 ابتدا دو تیم مالاگا و اسپانیول در ورزشگاه لا روسالدا به مصاف هم رفتند که در نهایت اسپانیول موفق شد از سد میزبان خود با نتیجه 1-0 عبور کرده و با 32 امتیاز به رده هشتم برسد.

در دیگر دیدار امروز، اتلتیکو مادرید بعد از چند هفته نتایج ضعیف در لیگ و کوپا دل ری، بالاخره موفق شد در خانه با نتیجه 2-0 از سد لگانس عبور کند. هر دو گل تیم سیمئونه را در این مسابقه فرناندو تورس به ثمر رساند تا روخی بلانکو با 39 امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد.

در دیدار سوم، تیم بارسلونا در دیدار خانگی مقابل اتلتیک بیلبائو از ساعت 18:45 موفق شد با گل های آلکاسر، مسی و ویدال با نتیجه 3-0 به پیروزی دست یافته و با دو بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید صدرنشین و با یک امتیاز کمتر نسبت به این رقیب دیرینه (45 امتیاز) در رده دوم قرار بگیرد.

اما آخرین دیدار امشب از ساعت 23:15 در ورزشگاه مستایا میان تیم های والنسیا و ایبار برگزار شد که در پایان تیم سالوادور گونزالز در خانه متحمل شکستی سنگین شد. والنسیا که یک نیمه 10 نفره بازی کرد، با نتیجه 4-0 مغلوب میهمان خود شد تا فصل کابوس وار خود را ادامه دهد. خفاش های 19 امتیازی در رده 15 جدول قرار دارند و ایبار با این 3 امتیاز خود را به رده نهم رساند.

1771