اتلتیکو مادرید 3-0 والنسیا؛ جشن پیروزی اتلتیکو با گل های فرانسوی

اتلتیکو مادرید 3-0 والنسیا؛ جشن پیروزی اتلتیکو با گل های فرانسوی

وبسایت رسمی برنامه نود - اتلتیکو مادرید در هفته بیست و ششم لالیگا با والنسیا دیدار کرد و به یک پیروزی قاطع رسید.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های اتلتیکو مادرید و والنسیا در چارچوب هفته بیست و ششم لالیگا در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید به قضاوت خاویر استراداد برگزار شد. اتلتیکو پس از شکست مقابل بارسلونا و تساوی با لاکرونیا به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت تا به رتبه چهارم جدول بازگردد. تیم والنسیا نیز طی چند هفته اخیر کاملاً متحول شده و پیروزی خفاش ها مقابل رئال مادرید، نوید از نجات والنسیا از بحران می داد. فرناندو تورس پس از مصدومیت جدی در مسابقه قبلی، به بهبودی دست یافت و این بازی را از جایگاه ویژه ورزشگاه تماشا کرد.

ترکیب اصلی دو تیم به شرح ذیل است:

اتلتیکو مادرید: اوبلاک، ورسالیکو، لوکاس هرناندز، ساویچ، فیلیپه لوئیز، گابی، کوکه، سائول، کاراسکو، گریزمن، گامیرو

والنسیا: دنی آلوز، کانسلو، گارای، مانگالا، خوزه گایا، پارخو، سولر، انزو پرز، اوریانا، زازا، مونیر

لوکاس و ساویچ جانشین گودین و خیمنز در خط دفاعی اتلتیکو شده و کاراسکو نیز به همراه سائول به ترکیب اصلی برگشتند. فابی اوریانا نیز به جای ذکریا بکال برای والنسیا به میدان رفت.

اتلتیکو مادرید شروعی توفانی را در این بازی تجربه کرد و با شوت دیدنی آنتوان گریزمن در دقیقه 10 از روی توپ دریافتی از کوکه، به گل نخست دست یافت. در ادامه نیمه اول، هیچ کدام از دو تیم برتری مطلق نداشتند اما اتلتیکو در ضد حملات به ویژه از جناح راست توسط کاراسکو و ورسالیکو بسیار خطرناک نشان می داد.

نیمه اول با برتری 1-0 روخی بلانکو خاتمه یافت ولی باز هم شاگردان سیمئونه در آغاز نیمه دوم به گل رسیدند. کوین گامیرو گل دوم اتلتیکو را با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند. پاس گل توسط فیلیپه لوئیز و سُر خوردن مانگالا باعث شد تا این گل شکل بگیرد.

اتلتیکو پس از این گل زودهنگام در نیمه دوم، با روحیه خوبی به بازی ادامه داد و تعویض های سیمئونه از دقیقه 70 به بعد موجب تغییر تاکتیک اتلتی شد. نیکو گایتان و توماس به جای گامیرو و کاراسکو به بازی رفتند و تاکتیک اتلتیکو به 1-5-4 تغییر یافت. در دقیقه 83، گایتان یک پاس کوتاه را به سمت توماس فرستاد و او نیز توپ را در مسیر حرکت گریزمن ارسال کرد تا مهاجم فرانسوی اتلتیکو در صدمین بازی خود با پیراهن روخی بلانکو در لالیگا، دو گله شود.

گریزمن دقایقی بعد تعویض شد و اتلتیکو در نهایت توانست پیروزی 3-0 را با گل های فرانسوی به دست بیاورد.

4464