پیولی: دیدار مقابل یوونتوس بیش از 3 امتیاز ارزش دارد

پیولی: دیدار مقابل یوونتوس بیش از 3 امتیاز ارزش دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - استفانو پیولی معتقد است شکست دادن یوونتوس، چیزی بیش از 3 امتیاز برای این تیم ارزشمند خواهد بود.

به گزارش وب‏‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، در آستانه دیدار دو تیم یوونتوس و اینتر در دربی ایتالیا، پیولی که هنوز در دوران مربیگری خود نتوانسته بیانکونری را شکست دهد، در مورد این بازی گفت:

درس خوبی از بازی گذشته گرفتیم. حالا بیش از پیش از آنچه باید انجام دهیم مطلع هستیم. ما باید یک تیم باشیم چرا که می‌دانیم وقتی در قالب یک تیم و با شدت و سرعت بالا بازی کنیم، می‎توانیم قدرتمند ظاهر شویم. علیرغم شکست مقابل لاتزیو، ما نشان دادیم که چطور با قلبمان بازی کنیم که در بازی یکشنبه شب به کمک ما خواهد آمد. من هرگز یوونتوس را شکست نداده‏‎ام اما در عین حال، پیش از این مربی اینتر هم نبوده‏‌ام.

وی ادامه داد:

یوونتوس تیمی قدرتمند است و در سیستم جدیدشان نیز رشد خوبی داشته‎اند. آن‏‌ها بهترین تیم ایتالیا هستند و باید کمترین فضای ممکن را به آن‎ها بدهیم. ما جزو تیم‎هایی هستیم که می‎توانند شرایط سختی برای یوونتوس رقم بزنند. این بازی 3 امتیاز دارد اما می‏‎تواند ارزشی بیش از این برای ما داشته باشد. این بازی اهمیت بالایی در ایتالیا دارد و ما برای آن آماده هستیم.

گفتنی است یکشنبه شب و از ساعت 23:15، در مهم‌ترین بازی هفته ایتالیا، یوونتوس میزبان اینتر خواهد بود.

1405