استقلال خوزستان-پدیده/ آخرین فرصت مهاجری؟

استقلال خوزستان-پدیده/ آخرین فرصت مهاجری؟

تیم های استقلال خوزستان و پدیده در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر به مصاف هم می روند.

به گزارش کاپ، تیم های استقلال خوزستان و پدیده در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز از ساعت 15:30 رودرروی هم قرار می گیرند.

* استقلال خوزستان با کسب 23 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی جای دارند. آنها در صورت غلبه بر پدیده 26 امتیازی می شوند و می توانند دو، سه پله در جدول صعود کنند. شاگردان سیروس پورموسی در صورت شکست و یا تساوی ممکن است در جدول دو، سه پله نزول داشته باشند.

*پدیده اما در حال حاضر با 19 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. آنها در صورت شکست تیم استقلال خوزستان می توانند تحت شرایطی یکی، دو پله در جدول صعود کنند  اما اگر باز هم شکستی در کار باشد تیم رضا مهاجری ممکن است یک پله دیگر سقوط کند.

* بازی رفت این دو تیم در مشهد با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

* پدیده آخرین برد خود در این فصل را در هفته یازدهم مقابل ماشین سازی تجربه کرد. پس از آن این تیم دیگر رنگ برد را به خودش ندید و در 8 هفته اخیر یا به تساوی رسیدند یا شکست خوردند.

* استقلال خوزستان در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته و پس از شکست مقابل تراکتورسازی توانسته از سه دیدار مشکل مقابل استقلال ، سپاهان و نفت تهران 5 امتیاز بگیرد و شکستی نخورد.

* حسین زامهران از پدیده به دلیل سه کارته بودن این دیدار را از دست داده است و نمی تواند به میدان برود.

* استقلال خوزستان در این فصل مقابل نمایندگان مشهد به دو تساوی بدون گل دست پیدا کرده است. آنها نگل زدند و نه گلی خوردند.

* پدیده مقابل نمایندگان جنوبی تاکنون دو تساوی و یک باخت داشتند و به هیچ بردی دست پیدا نکردند.

* این دو تیم در تاریخ لیگ برتر 5 بار به مصاف هم رفتند که حاصل آن 3 تساوی و 2 برد برای استقلال خوزستان بوده است. پدیده هنوز موفق به شکست آبی های خوزستان نشده است.

* پدیده در سه بازی اخیر مقابل استقلال خوزستان هنوز گلی به ثمر نرسانده است؛ آنها در لیگ برتر هم در دو بازی آخر خود گل نزده اند.