کاخا:امیدوارم با گل من، استقلال را شکست دهیم/نبودن آندو به نفع ماست

کاخا:امیدوارم با گل من، استقلال را شکست دهیم/نبودن آندو به نفع ماست

هافبک ماشین سازی گفت: استقلال تیم بزرگی است اما ما می خواهیم آنها را در بازی فردا شکست دهیم.

به گزارش کاپ، کاخا شویل هافبک گرجستانی این فصل تیم ماشین سازی تبریز که یکی از معدود بازیکنان خوب این تیم تا به اینجا فصل هم بوده است در گفت وگو با کاپ، درباره بازی فردای تیمش مقابل استقلال، رفتن مانوئل فرناندز از ماشین سازی، جدال تراکتور و پرسپولیس برای قهرمانی و ... صحبت کرد که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانیم.

* از آخرین وضعیت خودت با ماشین سازی پیش از بازی با استقلال بگو.

من در شرایط بسیار خوبی به سر می برم تیم ما هم تمرینات ایده آلی را پشت سر گذاشته است و امیدوارم که فردا بتوانیم مقابل استقلال به برتری برسیم و در جدول وضعیت خوبی پیدا کنیم. 

* از استقلال چه می دانید؟

استقلال تیم بسیار بزرگی است و در فوتبال ایران طرفداران بسیار زیادی دارد اما ما در بازی مقابل این تیم فقط به سه امتیاز فکر می کنیم. فردا اگر نتیجه خوبی بگیریم می توانیم با روحیه بالاتر به ادامه بازی ها فکر کنیم.

* هم تیمی سابقت یعنی آندو تیموریان هم نمی تواند مقابل شما بازی کند.

بله. خبر دارم و می دانم که آندو در بازی فردا مقابل ما حضور ندارد.قطعا این اتفاق به سودمان خواهد بود چرا که آندو بازیکن بسیار خوبی است.برایش آرزوی موفقیت می کنم. 

* ماشین سازی الان با ماشین سازی ابتدای فصل چه تفاوتی دارد؟

خب وقتی من به ماشین سازی آمدم هیچکس را نمی شناختم ولی حالا همه بازیکنان و هم تیمی هایم را می شناسم این مهم ترین تغییر از  گذشته تاکنون است. ماشین سازی بازیکنان زیادی داشت که آنها نیاز به هماهنگی داشتند. در ابتدا چون کسی را نمی شناختم ایجاد هماهنگی کمی سخت بود اما الان شرایط فرق کرده است. 

* از کار با فرهاد کاظمی بگو و اینکه او چگونه مربی ای است؟

آقای کاظمی به شدت روی مسایل روحی و روانی با ما کار می کند باورتان نمی شود اما در هر تمرین بالای 20 بار اسم من را صدا می زند . نه تنها من بلکه بقیه بازیکنان هم با روحیه بسیار بالا تمرینات را پشت سر می گذاریم.در حال حاضر جو تیم ماشین سازی کاملا مثبت است.

* راستی از مانوئل فرناندز چه خبر؟ می دانی الان کجاست؟

خب مانوئل دوست بسیار صمیمی من است ما با هم رابطه خوب و نزدیکی داشتیم. اگر می خواهید بدانید الان کجاست باید بگوم او در حال حاضر در اسپانیا به سر می برد اما معمولا در تماس هایی که با او دارم نمی پرسم که تصمیم بعدی ات چیست یا می خواهی به کجا بروی و سعی می کنم بیشتر با او حال و احوال کنم. 

* یکشنبه هفته آینده یک بازی فوق العاده حساس بین پرسپولیس و تراکتور به انجام می رسد درباره این بازی صحبت کن و اینکه به نظرت کدام تیم قهرمان لیگ می شود؟

ابتدا باید بگویم که دوست دارم تراکتور قهرمان لیگ شود اما راستش را بخواهید کار سخت شده است. پرسپولیس با تراکتور فاصله انداخته و حالا شانس اول کسب عنوان قهرمانی است. اما من از یک مساله ناراحتم و تاسف می خورم.

* چه مساله ای؟

اینکه مهدی کیانی، بهترین هافبک دفاعی ایران در بازی پیش رو حضور ندارد. من شیفته بازی او هستم و همیشه مشتاقم که بازی هایش را ببینم و لذت ببرم. کیانی به عنوان یک هافبک دفاعی همه کار می کند. خیلی حیف که در بازی پیش رو از او خبری نیست. 

* بازی فردا را چه پیش بینی می کنی؟

ماشین سازی با یک گل استقلال را شکست می دهد. 

* و زننده گل؟

کاخا شویل.امیدوارم اینچنین باشد.

* از زندگی در تبریز راضی هستی؟

بله اینجا مردم بسیار خونگرم هستند و هواداران هم حامی ماشین سازی هستند. فقط نکته جالبی که اخیرا برایم به وجود آمده این است که مردم در خیابان که من را می بینند می گویند که مقابل تراکتور  خیلی محکم و جدی بازی کردید.