معینی:100نفر را بلاک کردم چون توهین می کنند/مقصر تمام اتفاقات من هستم؟

معینی:100نفر را بلاک کردم چون توهین می کنند/مقصر تمام اتفاقات من هستم؟

عضو هیات مدیره استقلال گفت: منتظرم که مسابقات حساس پیش روی ما بگذرد و بعد درباره مسائل حاشیه ای که به وجود آورده اند، حرف بزنم.

مسعود معینی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با سانحه رانندگی که برایش به وجود آمده، اظهار داشت: متاسفانه چند روز قبل در جاده در مسیر بازگشت به تهران بودم که به دلیل خواب آلودگی کنترل اتومبیل از دست من خارج شد و با گاردریل برخورد کردم. خدا به من رحم کرد که اتفاق بدتری نیفتاد اما همین حالا هم علاوه بر ضرر و زیان مالی که بابت خسارت ماشینم دیده ام، خودم نیز دچار آسیب دیدگی شده ام. نزدیک بود بروم ته دره و اتفاقات بدتری بیفتد. من این دنیا چقدر ارزش دارد؟

وی در واکنش به انتقادات صورت گرفته از او و تیم مدیریتی استقلال بابت محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات عنوان کرد: نمی دانم این دیگر چه وضعی است. من الان وضع خوبی ندارم و خسارت زیادی دیده ام. از نظر روحی شرایط جالبی ندارم و حوصله این بحث ها و مسائل را هم ندارم. من در چند روز اخیر حدود 100 نفر را از موبایلم بلاک کردم چون به من حرف های بی ربط می زنند.

عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: این واقعا چه زندگی است که ما می کنیم؟ اصلا من عضو هیات مدیره استقلال نباشم، بهتر است. این چه وضعیتی است که برای من درست کرده اند؟ مقصر این اتفاقات هم من هستم که آن چک را امضا نکردم؟ برخی هنوز هم می گویند که چرا چک را امضا نکردی و از حساب باشگاه برداشت شد. من چک هایی که مصوبه هیات مدیره نداشته باشد، امضا نمی کنم چون فردا روزی خودم سر این ماجرا به مشکل می خورم. حالا اینکه پول از حساب باشگاه برداشته اند، به من چه ربطی دارد؟ من نباید به خاطر این مسائل فحش بشنوم.

وی ادامه داد: من فعلا قصد ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. منتظرم که مسابقات حساس پیش روی ما بگذرد و بعد درباره مسائل حاشیه ای که به وجود آورده اند، حرف بزنم.

معینی در پایان درباره احتمال برکناری افتخاری که از سوی حسن زمانی اعلام شده، گفت: من نظر خاصی در این باره ندارم و نمی توانم چیزی بگویم.