گواردیولا: ژسوس، سانه و استرلینگ آینده منچسترسیتی هستند

گواردیولا: ژسوس، سانه و استرلینگ آینده منچسترسیتی هستند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچسترسیتی به تمجید از مهاجمان جوان تیمش پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا پس از پیروزی 0-3 مقابل کریستال پالاس در جام حذفی از عملکرد گابریل ژسوس، رحیم استرلنیگ و لروی سانه تمجید کرد. سانه و استرلینگ در این بازی موفق به گلزنی شدند و ژسوس در نخستین بازی که از ابتدا در ترکیب سیتی قرار گفته بود عملکرد درخشانی ارائه کرد و یک پاس گل داد.

گواردیولا به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

گابريل ژسوس به ما خيلي کمک کرد. او قد بلند نيست و انگليسي صحبت نمي کند اما بسيار پر جنب و جوش و محکم است. او به زمان نياز دارد اما پاس گلش فوق العاده بود. نبايد فراموش کنيم که در اين بازي با سه مهاجم جوان بازي کرديم که 19، 21 و 22 سال سن دارند. آن ها آينده منچسترسيتي هستند. آن ها خیلی جوان هستند و هر سه خيلي خوب بازي کردند.

گواردیولا همچنین درباره عملکرد خوب لروی سانه در هفته های اخیر که در تابستان گذشته با 40 میلیون پوند از شالکه به منچسترسیتی پیوست گفته:

نیازی نیست مربی باشید تا متوجه پیشرفت او شوید. پس از بازی مقابل آرسنال و مصدومیتش متوجه شد که باید یک قدم به جلو بردارد و همین کار را هم کرد. او در سه بازی اخیرش سه گل زده اما تنها از نظر گلزنی بهتر نشده است. از نظر در جریان بازی بودن اما نه تنها دویدن پشت مدافعان و جابجایی در زمین بلکه در زمینه جنگندگی هم پیشرفت کرده است. نباید فراموش کنیم آمدن از لیگی دیگر به انگلیس در 20 سالگی و بازی برای یک باشگاه بزرگ که دائما باید پیروز شود آسان نیست. پیشرفت سانه خبر واقعی خوبی برای ما است.

2031