BEST ELEVEN هفته نوزدهم/شاهکار استقلال و پرسپولیس؛ احیای رامین و فرکی

BEST ELEVEN هفته نوزدهم/شاهکار استقلال و پرسپولیس؛ احیای رامین و فرکی

هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر با پیروزی سرخابی های پایتخت به اتمام رسید.

به گزارش کاپ، هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر با تثبیت صدرنشینی پرسپولیس با شکست صبای قم، پیروزی سخت استقلال و توقف تیمهای تراکتور و ذوب در بالای جدول و تساوی سپاهان و فولاد و نفت همراه بود. در پایین جدول هم تنها اتفاق جایگزینی تیمهای سایپا و پدیده در رتبه های سیزدهم و دوازدهم بود.

با ترین های این هفته همراه کاپ باشید.

دروازه بان:

مهدی اسلامی: بعد از مدتها خودی نشان داد. دروازه بان باتجربه ای که در حضور مانوئل فرناندز فرصت چندانی نداشت اما با قهر این دروازه بان لالیگایی، یکی از بهترین بازی های خود را مقابل تراکتور انجام داد و با مهار پنالتی ابراهیمی، شاید قهرمان لیگ را مشخص کرد.

مدافعین:

امین حاج محمدی: انگیزه بالایی برای خودنمایی داشت. او در استقلال اصلا در لیگ شانزدهم به میدان نرفت اما با تکل بی نظیرش مانع از پیروزی تراکتور شد. حاج محمدی هنوز با روزهای اوجش فاصله دارد اما با این اوصاف، بازهم مهاجمین تراکتور را تا حد زیادی مهار کرد.

حامد شیری: مدافع تیم سایپای تهران حسابی در مشهد می درخشد. شیری نه تنها مهاجمان پدیده را به خوبی مهار کرد بلکه تک گل تیمش را هم از روی نقطه پنالتی زد. شیری پنالتی زدن را بسیار خوب بلد است و شم گلزنی بالایی هم دارد.

علیرضا نورمحمدی: مدافع با تجربه صنعت نفت آبادان یکی از عوامل اصلی یک امتیاز ارزشمندی بود که تیم فیروز کریمی در اصفهان و نقش جهان گرفت. نورمحمدی در روزی که بزایکن کناری اش مصدوم شد به خوبی با کنترل نفرات جوان تیمش یک کلین شیت را برای بریل ایران به ارمغان اورد.

پیمان شیرزادی: گرچه نمایش خوبی داشت اما گل دقیقه نودش حضورش در ترکیب بهترین ها را تثبیت کرد. شیرزادی با گل لحظات پایانی اش، اجازه نداد استقلال خوزستان در تهران اولین باخت این فصل خود را تجربه کند و آنها همچنان در پایتخت بدون شکست هستند و در سه بازی 7 امتیاز کسب کرده اند.

هافبک ها:

کمال کامیابی نیا: حضورش شاید به چشم نیاید اا کار خودش را می کند و وقتی نباشد همه متوجه می شوند چه کسی نیست. کامیابی نیا توانایی بالایی در بازی خوانی و توپ خراب کردن داشت و نیمه دوم، با تلاش بیشترش اجازه خودنمایی به مهره های هجومی صبا نداد.

امید نورافکن: جوان 18 ساله استقلال در حال جا افتادن در پست جدید است. نورافکن با گل زیبایش که چاشنی شانس را هم داشت مقدمات پیروزی آبی پوشان را فراهم کرد و ضمن نمایش کم نقصی هم در میانه میدان داشت. در این روزها که آندو و چشمی و جپاروف نیستند حضور نورافکن در کنار ابراهیمی نعمتی است.

ایمان مبعلی: مهندس فوتبال ایران بازهم پاس گل داد. بازهم توانایی بالای خودش را نشان داد و اثبات کرد اقای پاس گل بودن فوتبال ایران برازنده اوست. مبعلی دوباره بعد از چند هفته روی دور افتاده است و شاید در هفته های بعد، دایی با اتکا به او بتواند به پیروزی برسد.

رامین رضاییان: همه کار کرد. هم گل زد. هم خطا گرفت. هم دفاع کرد و هم دوید. رامین رضاییان در این هفته در غیاب چند تن از ستاره ها خیلی خوب بود و نشان داد در اوج آمادگی به سر می برد.

مهاجمین:

علی قربانی: بازهم جواب اعتماد منصوریان را به خوبی داد. قربانی یکی از بهترین بازی های خود را مقابل پیکان انجام داد. فارغ از گلی که زد رد پای پررنگی روی دیگر گل های تیمش هم داشت و نشان داد حرف های زیادی برای گفتن دارد.

محمد قاضی: پس از مدت ها به میادین بازگشت و خیلی خوب هم جواب اعتماد دایی را داد. قاضی پس از حدود دو ماه گل زد و نشان داد یک گلزن ذاتی است. او همچنین مقابل استقلال خوزستان رفت و برگشتی گل زد و دوباره مدعی آقای گلی شد.

بهترین بازیکن هفته: رامین رضاییان

هر کاری که باید را انجام داد. رامین این روزها در ماکزیموم انگیزه و ماکزیموم توانایی خود به سر می برد. او به قول معروف سرحال و سرپنجه است و هم در دفاع و هم در حمله خوش می درخشد. رضاییان در این هفته هم گل زد و هم یک گل خرید.

بازیکن ناکام هفته: سیاوش یزدانی

بازیکنی که خیلی ها زیر نظرش دارند و انتظار می رود فصل بعد در یکی از برزر گترین تیمهای لیگ بازی کند؛ انگیزه های خاصی برای خودنمایی در آزادی داشت اما همه این اتفاقات پس از حدود 10 دقیقه نقش بر آب شد. سیاوش اخراج شد و یکی از عوامل شکست پیکان شد. گرچه مهدی کیانی و محمد ابراهیمی از تراکتور هم حال و روز بهتری دنسبت به او ندارند.

بهترین مربی هفته: حسین فرکی

تیم حسین فرکی گویا کم کم در حال راه افتادن است. تیم آقای خوش اخلاق فوتبال ایران سه امتیاز ارزشمند از مشهد کسب کرد و با شکست یکی از رقبای اصلی خود به اصطلاح فاتح بازی شش امتیازی هفته بود.

مربی ناکام هفته: امیر قلعه نویی

این روزها نه تنها پرسپولیس نمی بازد بلکه تراکتور هم نمی برد. تیم امیر قلعه نویی برای قهرمانی باید از پس بازی های خانگی بربیاید. آنها پس از صنعت نفت این بار در شکست تیم قعرنشین ماشین سازی عاجز ماندند تا فاصله شان با سرخپوشان تهرانی به شش امتیاز برسد.

گل هفته: سیامک نعمتی

بدون تردید یکی از زیباترین گل های این فصل در بازی دو تیم استقلال و پیکان زده شد. جایی که سیامک نعمتی از فاصله تقریبا 25 متری و از سمت چپ، با یک شوت ناگهانی و فوق العاده مهدی رحمتی باتجربه را غافلگیر کرد و توپ را به کنج دروازه اش فرستاد.

بازی کسل کننده هفته: گسترش فولاد – ذوب آهن

مسابقه تیمهای کمالوند و مجتبی حسینی نسبت به بقیه بازی های امروز فوتبال ایران نه حاشیه داشت ونه گل و نه اتفاق جالب انگیزی. در کنار همه اینها، این مسابقه تماشاگر هم نداشت تا در هوای سرد تبریز، سرد تر از سرد شود.

بهترین بازی هفته: استقلال – پیکان

پرگل ترین بازی هفته بود و آبستن حوادث زیادی بود و همه چیز داشت. از سوپر گل تا اخراج. همه این اتفاقات در زیر باران و در ورزشگاه زیبای آزادی رخ داد تا جذابیت های بصری جالبی هم برای بینندگان رقم بزند.