ترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال (آمار)

ترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال (آمار)

پایگاه خبری فوتبالی- مسابقات لیگ برتر در شرایطی آخرین هفته خود را پشت سر گذاشت که استقلال توانست اختلاف خود را در صدر جدول با سایر رقبا افزایش دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در هفته نوزدهم استقلال در تهران به مصاف فجرشهید سپاسی شیراز رفت و توانست با گل جعفر سلمانی سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کند. پرسپولیس اما در سیرجان همانطور که انتظار می‌رفت بازی سختی را پشت سر گذاشت و با تساوی یک بر یک به کارش خاتمه داد تا با توجه به پیروزی شاگردان مجیدی اختلافشان با این تیم به عدد 5 برسد.

برنامه بازی ها

دیگر دیدار مهم این هفته مصاف سپاهان و ذوب آهن در نقش جهان بود که این مسابقه نیز با تساوی بدون گل تمام شد تا دو تیم شهر اصفهان همچنان با شرایطی بحرانی به کارشان خاتمه دهند.

اخباری

اخباری که عملکرد بسیار خوبی مقابل پیکان در ورزشگاه پاس قوامین داشت، با توجه به آماری که ثبت کرد، به‌عنوان بهترین بازیکن هفته معرفی شده است.

از دیگر نتایج جالب توجه این هفته می‌توان به پیروزی هوادار در مشهد اشاره کرد و سه امتیاز مهمی که شاگردان محمد ربیعی در اراک مقابل آلومینیوم کسب کردند.

در هفته‌ای که گذشت برخی بازیکنان نظیر محمدرضا اخباری نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند که می‌توانید آمار آنها را در ادامه این مطلب مطالعه کنید. 

ترین ها

ترین ها

9719