تکسیرا: می خواهند جام را به تیم دیگری بدهند

تکسیرا: می خواهند جام را به تیم دیگری بدهند

مربی تراکتورسازی گفت:  تیم ما خوب بود هر چند اشتباهاتی هم داشت ولی الان همه حقایق روشن شد.

به گزارش کاپ، میگوئل تکسیرا در خاتمه دیدار مقابل ماشین سازی اظهار داشت: اصلا نمی توانم زیاد درباره بازی صحبت کنم. زیرا تیم ما خوب بود هر چند اشتباهاتی هم داشت ولی الان همه حقایق روشن شد. زیرا همان طور که شما دیدید وقتی تصمیم گرفته می شود جام را از قبل به تیمی دیگر بدهند کار برای ما سخت می شود.

وی افزود: این قشنگ نیست که همه چیز از قبل برنامه ریزی شده باشد. با این همه هوادار و تماشاگر باید می بردیم. ناراحت هستیم که نبردیم. از آن بدتر ناراحتی مان به این خاطر بود که نگذاشتند ببریم. 

مربی تراکتورسازی بیان داشت: من گفتم که ما هم اشتباهاتی داشتیم اما چطور تمام بازیکنان ما که یک کارت داشتند دوباره کارت گرفتند؟ آیا این برنامه ریزی شده نیست؟

وی ادامه داد: در بازیهای اخیر ما استقلال خوزستان را با یک گل بردیم. خیلی مهم است که خوب بازی کنیم اما مهم تر این است که نتیجه بگیریم ولی ما تمرکز خود را از دست داده ایم. به همین خاطر فوتبال زیبا ارائه نمی دهیم. ولی تمام تلاش خود را می کنیم. ما پیکان را هم بردیم و تنها نتیجه ضعیف ما مقابل صنعت نفت بود. چرا ما را تنبیه میکنند و همه چیز را از ما می گیرند؟ همیشه سر تراکتور را می برند؟ من روی نیمکت بودم و به من سنگ زدند. سرمربی را روی نیمکت آوردیم که به او سنگ نخورد. پس چرا فقط هواداران تراکتور را محروم می کنند. به من گفته اند که خیلی سخت است تراکتور قهرمان شود زیرا دست های پشت پرده نمی گذارد که تراکتور قهرمان شود. این را شما که بیشتر از من اینجا بوده اید بهتر می دانید.

مربی تراکتور تصریح کرد: اما ما به کار خود ادامه می دهیم. قلعه نویی هر روز تلاش می کند که ضعف ها را برطرف کند. سعی می کنیم روز به روز بهتر شویم. با بازیکنانی که داریم باید بهترین راه حل را انتخاب کنیم. مطمئن باشید که راه حلی انتخاب خواهیم کرد. ما نفرات باکیفیتی داریم و فقط می توانیم با همین نفرات به جنگ پرسپولیس برویم. فقط می توانیم با این نفرات از عهده بازی برآییم.