پدیده – سایپا/ فقط برد و دیگر هیچ

پدیده – سایپا/ فقط برد و دیگر هیچ

تیمهای پدیده و سایپا در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

به گزارش کاپ، تیمهای پدیده مشهد و سایپا تهران در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر روز شنبه از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم می روند.

*پدیده مشهد هم اکنون با 19 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی جای دارد. آنها در صورت شکست سایپا می توانند یکی دو پله در جدول صعود داشته باشند اما اگر شکست بخورند جای خود را به سایپا در رده سیزدهم می دهند.

*سایپا با هدایت حسین فرکی در حال حاضر با 17 امتیاز تیم سیزدهم جدول رده بندی است. آنها می توانند با شکست پدیده به صعودی دو پله ای فکر کنند اما شکست یا تساوی ممکن است دوباره نارنجی پوشان را به رده چهاردهم بازگرداند.

*دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 1-1 مساوی خاتمه پیدا کرد. ابتدا علی قلی زاده برای سایپا و سپس یونس شاکری برای پدیده گلزنی کردند. در آن مسابقه محسن یوسفی از پدیده هم پنالتی از دست داد و هم اخراج شد.

*این دو تیم در تاریخ لیگ برتر 5 بار به دیدار هم رفته اند که دو برد برای سایپا، دو تساوی و یک برد برای پدیده به ثبت رسیده است.

*این دو تیم یک بار در بهمن ماه به مصاف هم رفته اند که دست بر قضا آن مسابقه در مشهد بود و تیم پدیده موفق به ثبت تنها پیروزی اش شد.

*قضاوت این مسابقه بر عهده حسن اکرمی خواهد بود.

*پدیده از هفته یازدهم که ماشین سازی را شکست داد دیگر رنگ برد را به خود ندیده است.

*سایپا در سه تقابل قبلی با تیمهای مشهدی در این فصل نباخته و 7 امتیاز گرفته است.

*خودروسازان در دو بازی قبلی شکست نخورده اند و 4 امتیاز کسب کرده اند.

*پدیده در 6 تقابل قبلی با تیمهای تهرانی در لیگ شانزدهم 4 باخت و دو تساوی نصیبش شده است وهیچ بردی نداشته اند.