تراکتورسازی-ماشین سازی/دربی سنتی تبریز در روز بازگشت پرشورها به یادگار

تراکتورسازی-ماشین سازی/دربی سنتی تبریز در روز بازگشت پرشورها به یادگار

تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز برگزارکننده دربی سنتی این شهر خواهندبود.

به گزارش کاپ، تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر روز جمعه از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می روند.

* تراکتورسازی هم  اکنون با 37 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای دارد. شاگردان امیر قلعه نویی در صورت شکست ماشین سازی به یک امتیازی پرسپولیس خواهند رسید اما اگر در این دیدار امتیازی از دست بدهند ذوب آهن را نزدیک تر از قبل به خود خواهنددید.

* ماشین سازی تبریز اما وضعیت متفاوتی دارد. آنها با 9 امتیاز قعرنشین بلامنازع لیگ به شمار می روند. شاگردان فرهادکاظمی در صورت شکست تراکتورسازی باز هم قعرنشین می مانند. اما می توانند به تیم های بالادستی خود نزدیک شوند. شکست یا تساوی ماشین سازی آنها بیش ار پیش به لیگ یکی شدن سوق می دهد.

* دیدار رفت این دو تیم درورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی با برتری 2برصفر تیم سرخپوش به پایان رسید. هر دوگل آن مسابقه توسط محمد ایرانپوریان به ثمر رسید.

* در دیدار رفت هدایت ماشین سازی برعهده رسول خطیبی بود اما حالا فرهاد کاظمی سکان دار تیم تبریزی است.

* محمد ایرانپوریان ستاره بازی رفت این دو تیم و کاپیتان دوم تراکتورسازی به دلیل مصدومیت به این بازی هم نخواهد رسید اما خبر خوش برای تراکتورسازان این است که لوسیانو ادینیو مهاجم برزیلی این تیم با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش می تواند مقابل سبزقبایان به میدان برود.

* تراکتورسازی در دور رفت رقابت های لیگ برتر در مصاف با دو تیم همشهری اش به دو برد 2برصفر دست پیدا کرد و بدون گل خورده تمام امتیازات را از آن خود نمود.

* از آخرین برد ماشین سازی در لیگ برتر 17 هفته می گذرد. آنها تنها پیروزی خودرا در هفته نخست مقابل فولاد جشن گرفتند.

* فرهاد کاظمی سرمربی ماشین سازی 5 هفته است که هدایت این تیم را برعهده گرفته اما در این 5 هفته سه تساوی و دو باخت نصیبش شده است.

* قضاوت این دیدار برعهده سیدوحید کاظمی خواهد بود و علی میرزابیگی و علی اکبر نوری به همراه سعید رحیمی مقدم او را در امر قضاوت یاری می کنند.

* احمد امیرکامدار ، بهمن کامل ، حبیب گردانی فردین عابدینی بازیکنانی هستند که سابقه حضور در تراکتورسازی را در کارنامه خود دارند و حالا مقابل تیم سابقه خود به میدان می روند.

* این مسابقه اولین بازی در لیگ شانزدهم است که تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام و در حضور تماشاگرانش بازی می کند.