کمالوند:علیفر فقط طارمی را بغل نکرد/مورینیو از دستش خودکشی می کند

کمالوند:علیفر فقط طارمی را بغل نکرد/مورینیو از دستش خودکشی می کند

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت:پرسپولیس شکست ناپذیر نیست و مطمئنا در هفته های آینده شکست می خورد.

فراز کمالوند در گفت وگو با کاپ، درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس و متحمل شدن اولین باخت خارج از خانه در این فصل و بعد از حدود 9 ماه اظهار داشت: فوتبال همین است. اگر به پرسپولیس نمی باختیم امکان داشت یک جای دیگر ببازیم. اینطور نبود که هیچ وقت خارج از خانه شکست  نخوریم. همین زیبایی هاست که فوتبال را جذاب می کند. ما در بازی مقابل پرسپولیس تمام تلاش خود را انجام دادیم و با هدف و برنامه به میدان رفتیم اما بایدواقع بین باشیم مقابل تیمی بازی کردیم که 8، 9 بازیکن ملی پوش دارد و حمایت 50، 60 هزار نفری هوادارانش را دارد.

وی افزود: بودجه پرسپولیس سه، چهار برابر گسترش فولاد است. بازی کردن دربرابر این گونه تیم ها سختی های خاص خودش رادارد اما ما به هیچ وجه شکل تیم بازنده نداشتیم. اصلا به آنها فرصت خودنمایی ندادیم و اگر کمی بچه ها تلاش بیشتری می کردند می توانستیم 12،13 دقیقه پایانی را هم به سلامت بگذرانیم. با این حال از نمایش بازیکنانم بسیار راضی هستم. 

سرمربی گسترش فولاد در ادامه خاطرنشان کرد: اطلاع داشتیم که پرسپولیس چگونه و با چه مدلی می خواهد به گل برسد اما بازیکنان پرسپولیس واقعا توانمند هستند و از معدود موقعیت هایی که داشتند توانستند بهترین استفاده را ببرند.

وی درباره شکست های متوالی اش در برابر برانکو بیان داشت: دقت داشته باشید که در دو سال اخیر ما با پرسپولیسی مواجه شدیم که مدعی مسلم قهرمانی است وگرنه من سابقه پیروزی 2برصفر مقابل این تیم را دارم. این دفعه می خواستم برعکس دفعات قبل که هجومی مقابل پرسپولیس بازی می کردم کمی کنترل شده تر کار کردیم و موقعیتی به آنها ندادیم با این حال دیگر این بازی را فراموش کردیم و فقط به دیدار مقابل ذوب آهن فکر می کنیم. 

وی درباره اعتراض پرسپولیسی ها به داور مسابقه خاطرنشان کرد:جو بازی خیلی سنگین بود. پرسپولیس هم در کورس قهرمانی حضور داشت و چون تا دقایقی پایانی به گل نرسیده بودند عصبی شده بودند و عطش پیروزی داشتند. به خاطر همین به داور مسابقه خیلی فشار آوردند. پرسپولیسی ها نباید بگویند که داوری به ضررشان بوده است. وقتی بازی صفر-صفر بود سیدجلال باید اخراج می شد و اگر این اتفاق می  افتاد شرایط مسابقه به کل تغییر می کرد. جو ورزشگاه باعث شد تمرکز داور از بین برود. 

فراز کمالونددر ادامه راجع به صحبت های علیرضا علیفر علیه او خاطرنشان کرد: من ذاتا با کسی درگیر نمی شوم و حرمت ها را نگه می دارم اما از قدیم گفتند احترام امامزاده را باید متولیش نگه دارد. صحبت از رسانه ملی است و نباید کسی جانبداری کند. گزارشگر باید فقط مسابقه را گزارش کند نه اینکه به  تحلیل داوری و مسایل فنی بپردازد. پرسپولیس مثل گسترش فولاد است و استقلال مثل سایپا همه باید با یک دید نگاه شوند. 

وی افزود: همه باید در حیطه کاری خودشان کار کنند. کارشناس داوری باید به مسایل داوری و کارشناس فنی به مسایل فنی بپردازد. مثلا در همین برنامه فوتبال برتر که از شبکه 3 پخش می شود چرا در کنار مجری کارشناس گذاشتند؟ برای اینکه افراد بزرگی چون بیژن ذوالفقارنسب ، مرتضی محصص و ... که سابقه ملی و باشگاهی دارند و در لیگ برتر مربیگری کرده اند بیایند و فنی نظر بدهند. آقای علیفر چه کاره است؟ کارشناس است یا داور بین المللی بوده است؟ ایشان در بازی دیروز فقط تحلیل می کرد و درباره داوری نظر می داد. فکر می کنم کلا گزارش بازی را اشتباه گرفته است. بعد از گل پرسپولیس فقط مانده بود پیراهنش را دربیاوردو گلزن پرسپولیس را بغل کند. معلوم  است که او جانبداری می کرد. صحبت از رسانه ملی و 60میلیون مخاطب است اینجا باید همه عدالت را رعایت کنند. 

سرمربی گسترش فولاد در ادامه تصریح کرد: از دیروز همه به من می گویند این آقا (علیفر) با گسترش فولاد چه عنادی دارد و تازه جالب است به ایشان برهم خورده است! من شنیده ام که به کاپلو و مورینیو هم ایراد گرفته است. الان مهمترین نگرانی من سلامتی حال مورینیو است. او قطعا اگر بفهمد آقای علیفر از او انتقاد کرده خودکشی می کند. می خواهم یک ایمیل به او بزنم و حالش را جویا شوم. به بهترین مربی جهان که سابقه قهرمانی اروپاست ایراد فنی می گیرد و این تاسف بار است. 

کمالوند در پایان درباره اینکه آیا پرسپولیس در بازی های باقیمانده ممکن است شکست بخورد یا خیر گفت: هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست. پرسپولیس قبلا شکست خورده و مطمئن باشید در ادامه هم شکست می خورد اما آنها فوتبال بسیار خوبی را به نمایش می گذارند و در اوج آمادگی است.