رونمایی از منتقد جدید کی‎روش: علیرضا علیفر

رونمایی از منتقد جدید کی‎روش: علیرضا علیفر

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم مصاحبه سرهنگ علیفر با سایت ورزش سه را برایتان گلچین کرده‎ایم. او جدیدترین منتقد سرمربی سابق تیم ملی است:

* یک هفته بعد از اینکه کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد در مصاحبه ای که با یکی از سایت ها داشتم گفتم که آقای کی روش یک شخصیت محترم و عزیز است اما او نمی تواند نفر اول باشد. کی روش در منچستر یونایتد هم نفر دوم بود و دستورات فنی و برنامه های تاکتیکی سرآلکس فرگوسن را اجرا می کرد. من هنوز هم می گویم کی روش می تواند یک نفر دوم موفق باشد. او امتحانش را قبلا به عنوان نفر اول در تیم های رئال مادرید و تیم ملی پرتغال نشان داده است. وقتی یک نفر دو بار در امتحان ریاضی قبول نمی شود خب ریاضی اش ضعیف است.

* ایشان هشت سال پول بی زبان ملت ما را گرفت و از دوازده ماه نه ماهش را در پرتغال بود. در زمان هایی که در تهران بود دستش در جیب مبارکش بود و فقط ارنج تیم را می چید. متاسفانه افرادی که از حضور کی روش سود می برند و منافعی داشتند از او در تمام این سال ها حمایت کورکورانه کردند.

* من از دوستان حامی کی روش که حضور در جام جهانی را دستاورد او می دانند می پرسم اگر از آسیا تیم های ژاپن، کره جنوبی ، ایران و استرالیا به جام جهانی نروند پس کدام تیم باید برود. اگر یک مربی لیگ یکی از ایران را هم بگذارند بازهم بهترین دفاع راست و دروازه بان و مهاجم را برای تیم ملی انتخاب می کند. این حداقل کاری است که یک مربی تیم ملی می تواند انجام بدهد.

1984