هیگواین: لاتزیو نتوانست دردسری برایمان ایجاد کند

هیگواین: لاتزیو نتوانست دردسری برایمان ایجاد کند

وبسایت رسمی برنامه نود - گونزالو هیگواین در بازی با لاتزیو، گل دوم یوونتوس را به ثمر رساند تا در پنجمین بازی متوالی برای بیانکونری گلزنی کرده باشد.

به گزارش وبسایت نود، گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی یوونتوس در دیدار با لاتزیو دومین گل بیانکونری را به ثمر رساند تا در پنجمین بازی متوالی گلزنی کرده باشد و یوونتوس به بیست و هفتمین برد خانگی متوالی خود در سری آ دست پیدا کند. هیگواین مهاجم یوونتوس در پایان بازی در مورد این مسابقه این چنین گفت:

لاتزیو در این بازی نتوانست ما را به دردسر بیندازد و توانستیم سه امتیاز مهم بازی را کسب کنیم. تنها رسانه ها بودند که نسبت به تیم ما و بازیکنان، دچار تردید بودند، ما خودمان نسبت به تیم و یکدیگر باور داریم و از اشتباهات رخ داده در بازی قبل، آگاه شدیم. اما سعی کرده ایم همیشه در هر بازی خودمان را ثابت کنیم. تلاش کردیم ببینیم در بازی با فیورنتینا، چه اشتباهاتی مرتکب شدیم و بعد روی آن کار کردیم.

طبیعتاً وقتی سیستمی هجومی تر درون زمین استفاده می شود و بازیکنان هجومی بیشتری در ترکیب حاضر هستند، باید همین بازیکنان هجومی به عقب برگردند و به دفاع کمک کنند. اما امروز نشان دادیم که می توانیم با سیستم 4-2-3-1 هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. اما همچنان باید به تلاش ادامه دهیم و کار کنیم.

1878