نفت آبادان صفر- استقلال 3 / جوانان استقلال سه گل کاشتند

نفت آبادان صفر- استقلال 3 / جوانان استقلال سه گل کاشتند

وبسایت رسمی برنامه نود -  دیدار تیمهای نفت آبادان و استقلال در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر با برتری قاطع تیم تهرانی به اتمام رسید.

به گزارش وب سایت نود، بازیکنان و اعضای دو تیم یاد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو را پیش از آغاز بازی گرامی داشتند.

ترکیب نفت آبادان: حسن هوری، مجتبی ممشلی، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، عزیز معبودی، کیم(65- بهادر عبدی)، زبیر نیک نفس، اولیویرا(32- محمد پورمحمد)، حکیم نصاری، محمد شادکام و رضا نوروزی(75- رضا جبیره).

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن(82- میعاد یزدانی)، امید ابراهیمی، مجتبی حق دوست(72- فرشید اسماعیلی)، بهنام برزای، کاوه رضایی و علی قربانی(87- عبدالعظیم گوک).

دقایق حساس نیمه اول:

دقیقه 2: شوت اولیویرا از سمت راست از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه 4: ارسال کرنر غفوری پشت محوطه جریمه به امید ابراهیمی رسید که شوت سنگین این بازیکن با اختلاف ناچیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 21: ارسال بلند نفتی ها بین مدافعان استقلال می رفت تا توسط مهاجم این تیم تبدیل به یک موقعیت خطرناک شود اما رابسون این توپ را به زمین برگشت داد.

دقیقه 25: ارسال بلند امید ابراهیمی در حالی که دو مهاجم استقلال به سمت دروازه نفت حرکت کرده بودند توسط مدافع این تیم در حالتی خطرناک به کرنر فرستاده شد.

(گل اول استقلال) دقیقه 30: ارسال خوب وریا غفوری از جناح راست با ضربه سرضرب حقدوست تبدیل به گل اول استقلال شد.

دقیقه 44: باز هم ارسال وریا غفوری با ضربه سر کاوه رضایی و در ادامه شیرجه و ضربه برزای همراه بود که توپ وارد دروازه نفت شد اما داور این صحنه را هند او اعلام کرد.

دقایق حساس نیمه دوم:

دقیقه 45: شوت نه چندان محکم شادمان را رحمتی به راحتی مهار کرد.

دقیقه 47: حرکت عالی رضا نوروزی در میان مدافعان استقلال با ضربه این بازیکن در حالی که رحمتی هم از دروازه خروج کرده بود همراه بود اما توپ بعد از برخورد به دستان گلر استقلال راهی کرنر شد. ضربه کرنر هم که روی دروازه وی ارسال شد و توسط مهاجم این تیم می رفت تا تبدیل به موقعیتی خطرناک شود توسط رحمتی مهار شد.

(گل دوم استقلال) دقیقه 56 : ارسال بی نقص امید ابراهیمی با ضربه سر بهنام برزای تبدیل به گل دوم استقلال شد.

(گل سوم استقلال) دقیقه 62: باز هم ارسال کم نقص امید ابراهیمی بعد از تاثیر کاوه رضایی روی توپ توسط سیدمجید حسینی تبدیل به گل سوم شد.

دقیقه 68: فرار علی قربانی در حالی که هیچ مدافعی را پیش روی خود نمی دید با یک ضربه بی دقت از سوی این بازیکن همراه شد تا این فرصت را از دست بدهد.

برای تماشای خلاصه بازی، اینجا کلیک کنید.

2051