کیم:بازی با استقلال فینال است/آقا فیروز می خواهد خودش بازی کند!

کیم:بازی با استقلال فینال است/آقا فیروز می خواهد خودش بازی کند!

هافبک صنعت نفت آبادان گفت: تاکید فیروز کریمی بر انجام بازی ساده و کنترل کردن بازی با در اختیار گرفتن توپ است.

به گزارش کاپ، تیم فوتبال صنعت آبادان در دو هفته اخیر توانسته با حضور فیروز کریمی نتایج خوبی را کسب کند و به 4 امتیاز برسد. گویی هیان کیم ستاره میانی میدان و کره این تیم صنعت نفت آبادان از ابتدای فصل جزو بهترین های این تیم بود و چه در زمان نادر دست نشان و چه حالا با حضور فیروز کریمی جایگاه ثابتی در این تیم داشته است.

این بازیکن کره ای که به تازگی متاهل شده در گفت وگو با خبرنگار کاپ، درباره آخرین وضعیت صنعت نفت، دیدار فردا مقابل استقلال و کار کردن با فیروز کریمی صحبت کرد که در ادامه متن گفت وگو را می خوانید:

* ابتدا از وضعیت تیمت بگو و اینکه در دو هفته اخیر به چهار امتیاز رسیده اید.

بله همانطور که گفتید در دو بازی اخیر توانستیم امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم. ابتدا صبای قم را در خانه شکست دادیم و سپس در برابر تیم مدعی تراکتورسازی به تساوی دست پیدا کردیم. البته اگر کمی شانس داشتیم و کمتر اشتباه می کردیم می توانستیم در آن مسابقه هم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

* به تازگی فیروز کریمی هدایت تیم شما را برعهده گرفته است. از او به عنوان آقای خاص فوتبال ایران یاد می شود و می خواهم بدانم کار کردن با او چطور است؟

ما شروع بسیار خوبی با سرمربی جدیدمان داشتیم. او واقعا شخصیت منحصر به فردی دارد و من این را در همین مدت کوتاه متوجه شدم. او می خواهد خودش در وسط زمین باشد و بازی کند و انگیزه فراوانی دارد. آقا فیروز تاکیدش روی این مساله است که توپ را در اختیار بگیریم و خیلی ساده بازی کنیم و از انجام حرکات اضافی خودداری کنیم. از کار کردن با او خیلی خوشحالم. 

* فردا یک بازی بسیار حساس مقابل استقلال در آبادان دارید این مسابقه را چطور می بینید؟

از الان همه بازی ها برای ما یک فینال است. بازی با استقلال هم همینطور. ما به این دیدار مثل یک فینال نگاه می کنیم. بردن بازی فردا برای ما بسیار اهمیت دارد چرا که باید تمام امتیازات بازی های خانگی را تا پایان فصل به دست بیاوریم. امیدوارم فردا هم این اتفاق رخ دهد.

* استقلال در لیگ شانزدهم نتایج خوبی نگرفته و همین مساله باعث شده خیلی ها فکر کنند شما در آبادان مقابل این تیم کار سختی ندارید همین طور است؟

به هیچ وجه. ما هیچ تیمی را دستکم نمی گیریم استقلال تیم بزرگی است اما ما همیشه سعی می کنیم مثبت به مسایل نگاه کنیم. به دنبال انجام یک بازی خوب و تماشاگرپسندانه هستیم و اینکه در نهایت برنده زمین باشیم. 

* عملکرد خوب تو در این فصل باعث شده کارشناسان از نحوه بازی ات بسیار تعریف کنند اما هنوز نتوانستی برای صنعت نفت گلزنی کنی فکر می کنی در بازی فردا این اتفاق بیفتد؟

کار من و پست من در صنعت نفت بیشتر کمک کردن به خط دفاعی است و زیاد در کارهای هجومی شرکت نمی کنم اما آرزو می کنم که فردا اولین گل رسمی ام را برای تیم محبوبم به ثمر برسانم. 

* درباره عملکرد این فصل استقلال چه نظری دارید؟

همانطور که گفتم آنها تیم بسیار خوبی هستند. اتفاقا اینطور فکر می کنم که بازی با استقلالی که شرایط خوبی در جدول ندارد بسیار سخت تر است چرا که آنها از بازی با ما فقط سه امتیار را می خواهند و با تمام تمرکزشان به میدان می آیند.

* آخرین صحبت های تو با هواداران صنعت نفت...

افتخار می کنم که در تیمی  حضور دارم که چنین هواداران پرشور و دوست داشتنی دارد. من برای آنها احترام بسیار زیادی قائل هستم و امیدوارم که فردا ورزشگاه تختی را پر کنند و برای حمایت ما تا دقیقه 90 خسته نشوند.