پیش بازی نفت آبادان- استقلال: نونوار شدن در برزیل

پیش بازی نفت آبادان- استقلال: نونوار شدن در برزیل

وبسایت رسمی برنامه نود - صنعت نفت در بازی رفت استقلال را شکست داد.

یکشنبه 3 بهمن 95، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

صنعت نفت آبادان- استقلال تهران

ساعت 16:45 در ورزشگاه تختی آبادان

به گزارش وب سایت برنامه نود، استقلال در هفته هفدهم برابر همنام خوزستانی‌اش چهارمین باخت فصلش را متحمل شد. باختی که دوباره آرامش را از استقلال دور کرد.

استقلال پس از باخت به تراکتورسازی و حذف از جام حذفی با بحران روبرو شد، بحرانی که حتی جایگاه علیرضا منصوریان را هم به خطر انداخت. تساوی در اصفهان اما باعث شد تا منصوریان از بحران فاصله بگیرد . برد برابر نفت تهران استقلال را به آینده امیدوار کرد.

یک نمایش ضعیف مقابل استقلال خوزستان دوباره کار را برای منصوریان خراب کرده است و او در این شرایط اجازه ندارد فردا در آبادان ببازد. باخت در این هفته شاید جایگاه منصوریان را کاملا متزلزل کند.

صنعت نفت پس از شروع فوق العاده در لیگ برتر که یکی از نتایج درخشانش شکست دادن استقلال در آزادی در هفته سوم بود در چند هفته پایانی دور رفت نتایج خوبی نگرفت، نتایجی که موجب شد نادر دست نشان جای خود را به فیروز کریمی بدهد. کریمی فعلا در آبادان نتایج خوبی گرفته است. در بازی اول خود صبا را برد و در بازی دوم در تبریز، تراکتورسازی را متوقف کرد.

استقلال فردا کار سختی برابر صنعت جان گرفته دارد. منصوریان در این فصل دو مرتبه در مقاطع بحرانی زمانیکه شایعه تغییرش به گوش رسیده نتیجه گرفته؛ تساوی در داربی و تساوی در اصفهان. فردا هم او به دنبال یک برد ارزشمند است.

آندرانیک تیموریان تازه‌ترین خرید استقلال است، جپاروف هم به تمرینات تیم اضافه شده است و باید دید منصوریان از این دو خرید خود در بازی فردا استفاده می کند؟ منصوریان برای این بازی چند مصدوم دارد. جابر انصاری، هرایر مگویان و پادوانی آسیب دیده‌اند و احتمال دارد به بازی فردا نرسند.

علامت سوال دیگر همچنان رحمتی است. حسینی در بازی با استقلال خوزستان نمایش مطمئنی نداشت و احتمال دارد منصوریان دوباره به استفاده از رحمتی باتجربه روی بیاورد.

تقابل فیروز کریمی با استقلال هم از نکات جالب این بازی است. کریمی کارنامه جالبی مقابل استقلال ندارد.

نتیجه بازی رفت: استقلال یک – صنعت نفت آبادان2

محروم: -

آخرین نتایج در لیگ: تراکتورسازی 2- صنعت آبادان2، استقلال یک- استقلال خوزستان 2

جایگاه در جدول: صنعت نفت با 20 امتیاز یازدهم، استقلال با 25 امتیاز ششم،

پنج بازی آخر:

نفت آبادان: برد، مساوی، باخت، باخت، باخت

استقلال: باخت، برد، مساوی، برد، باخت

بهترین بازیکن:

نفت آبادان: حسن هوری، ۳،۰۳، چهل و سوم

استقلال: امید ابراهیمی، 2.75، نهم

بهترین گلزن:

صنعت نفت آبادان: محمد شادکام(5گل)

استقلال: کاوه رضایی (6 گل)

تیم داوری: اشکان خورشیدی – علی اکبر عظیم پور – علی دودانگه – رضا عادل – ناظر: نادر جعفری

57189