یکشنبه دربرزیل، روز موعود علی منصور/ "جا" می زند یا ادای دین می کند؟

یکشنبه دربرزیل، روز موعود علی منصور/ "جا" می زند یا ادای دین می کند؟

عیار واقعی منصوریان روز یکشنبه مشخص می شود.

به گزارش کاپ، استقلال تهران در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر امروز دور از چشم هوادارانش، مقابل استقلال خوزستان شکست بدهنگام و شاید دور از انتظاری را متحمل شد. باختی که دوباره این تیم را از صدر جدول دور کرد و نگذاشت آنها اوج بگیرند و رسما یک "بالانشین" شوند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که آبی پوشان تهرانی نمایش پر انتقاد و نه چندان دلچسبی داشتند و تاکتیک خاصی برای نزدیک شدن به دروازه استقلال خوزستان و بالطبع گل زدن به تیم سرشار از انگیزه سیروس پورموسوی نداشت و به نوعی می توان گفت با شایستگی، عنوان تیم بازنده را از آن خود کردند. شاید منصوریان خوش شانس بود که امروز بازی بدون حضور تماشاگران برگزار می شد. اصلا دور از انتظار نبود که اگر هواداران بودند سرانجام صبرشان لبریز می شد و لب به سر دادن شعار باز می کردند و...

منصوریان بعد از نمایش درخشان مقابل سپاهان و همچنین برد قیمتی مقابل نفت در ورزشگاه تختی، بازهم به جوان هایش اعتماد تمام و کمال کرده بود اما این بار، جوان هایش نتوانستند به دادش برسند و حتی نمایش ضعیف بعضی از آنها، باعث رقم خوردن چنین نتیجه ای شد.

سید حسین حسینی امروز هم مانند بازی با سپاهان و نفت نمایش قابل قبولی داشت و چند بار با سیوهایش در نیمه نخست استقلال را در بازی نگه داشت اما اشتباه عجیبش روی گل اول استقلال خوزستان، آب سردی بود بر پیکره تیم بی جان آقای سرمربی. امید نورافکن، فرشیداسماعیلی، مجید حسینی، بهنام برزای، محسن کریمی، مجتبی حقدوست و ... هم امروز روی فرم نبودند. همان همیشگی خود را به نمایش نگذاشتند. آنها تلاش خود را انجام دادند اما این تلاش در برابر استقلال خوزستان امروز، اصلا کافی نبود و منجر به شکست شد.

اما حالا. حالا باید دید منصوریان چه می کند؟ حرکت بعدی اش چیست؟ قدم بعدی را چه فرمی برمی دارد؟ باید روزشماری کرد برای بازی بعدی استقلال مقابل صنعت نفت. باید دید ارنج سرنوشت ساز علی منصور در آن بازی را.  همین جوان ها در نقش جهان دست سرمربی استقلال را گرفتند و او را از آستانه اخراج به طرز معجزه اسایی برگرداندند و فرصت تازه ای برایش ایجاد کردند. حسینی و سیوهایش، برزای و گلزنی اش، اسماعیلی و فانتزی هایش، مجید حسینی و هوش بالایش، کریمی و سرعت بالایش و ... بودند که منصوریان را سرمربی استقلال نگه داشتند و حالا نوبت علیرضا است که این داستان را به تساوی بکشاند و جاده را دو طرفه و همه چیز را "یر به یر" کند. باید دید او چقدر روی حرفی که زده و همه را امیدوار کرده ثابت قدم است. او با ترکیب شجاعانه ای که به مصاف سپاهان فرستاد فریاد زد که قصد دارد با استقلال جوانش، نسل فوق العاده ای را تحویل هواداران این تیم دهد و حالا باید پای انتخاب و تصمیمش بایستد و جا نزند.

 ترکیب او در دیدار مقابل صنعت نفت عیار تمام حرفهایش را نشان می دهد. نشان می دهد که منصوریان واقعا چنین نیتی دارد یا اینکه با اولین دست انداز، جا زده و دست ها را بالا برده و تسلیم شده است و جوانگرایی اش، "شویی" بیش نبوده است.