گزارش ویژه؛ احتمال فروش کاستا در تابستان قوت گرفت؛ بارسلونا و اتلتیکومادرید مشتریان جدی

گزارش ویژه؛ احتمال فروش کاستا در تابستان قوت گرفت؛ بارسلونا و اتلتیکومادرید مشتریان جدی

وبسایت رسمی برنامه نود - احتمال فروش دیگو کاستا در ماه ژانویه بسیار اندک است.

به گزارش وبسایت نود، منابع معتبر در بریتانیا گزارش می دهند، دیگو کاستا تا زمانی که ذهنیتش را با آن چیزی که کونته می خواهد، تطابق ندهد، به ترکیب باز نمی گردد.

دیگو کاستا هفته گذشته سه روز در تمرینات چلسی غایب بود و سپس با سرمربی و مربی بدنساز چلسی درگیری لفظی پیدا کرد. همین موضوع باعث شد تا نام او برای دیدار با لسترسیتی از فهرست چلسی خط بخورد. چلسی در آن بازی بدون حضور کاستا، مشکلی برای کسب پیروزی نداشت و حالا کونته هم قصد ندارد کاستا را برای بازی این هفته بار دیگر وارد ترکیب تیمش کند. سرمربی ایتالیایی همچنین قصدی برای مذاکره با کاستا ندارد و می خواهد شرایط او را در تمرینات بسنجد و سپس اگر صلاح دید دوباره این بازیکن اسپانیایی را به ترکیب تیمش اضافه کند.

اگرچه چلسی و کاستا، پیشنهاد خیلی خوبی را از تیم تیانجین دریافت کرده اند ولی باشگاه لندنی قصدی برای فروش مهاجم خود ندارد. با این وجود پرونده فروش او باز می ماند و به نظر می رسد کاستا در تابستان استمفوردبریج را ترک خواهد کرد. گفته می شود کونته در تابستان با فروش این بازیکن موافقت می کند و مهاجم جدیدی را جایگزین کاستای حاشیه ساز خواهد کرد. ولی احتمال خروج کاستا در ژانویه بسیار اندک است.

کاستا در تابستان هم تمایل زیادی داشت تا به اتلتیکو بازگردد و حالا شاید تابستان 2017، این خواسته او عملی شود. طبق اعلام ایندیپندنت؛ بارسلونا و اتلتیکومادرید دو مشتری جدی کاستا در تابستان 2017 هستند.

اتلتیکومادرید تصور می کند گریزمان در تابستان راهی منچستریونایتد خواهد شد و این تیم خودش را آماده پیدا کردن جانشین برای این بازیکن فرانسوی کرده است. اتلتیکو تصور می کند پیشنهاد 100 میلیون پوندی منچستریونایتد برای گریزمان در نهایت باعث انتقال او به الدترافورد خواهد شد و در نتیجه ان ها باید به فکر گزینه جدیدی در خط حمله باشند. سران تیم مادریدی باور دارند پیشنهاد 40 میلیون پوندی برای جذب کاستا، چلسی را راضی به فروش مهاجم اسپانیایی خود می کند.

در عین حال مثلث MSN در بارسلونا، نتوانسته عملکرد خوب خود را همچون فصل 2014-2015 تکرار کند و به نظر می رسد سران این تیم قصد تغییراتی را در خط حمله تیمشان دارند. سوارز گلزن اروگوئه ای بارسلونا، هفته آینده 30 ساله می شود و شاید کاستا گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله بارسلونا یا جانشینی سوارز در نوک خط حمله باشد.

2021