لوییز فن خال به دلیل مشکلات خانوادگی از دنیای مربیگری خداحافظی کرد

لوییز فن خال به دلیل مشکلات خانوادگی از دنیای مربیگری خداحافظی کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه سرمربی سابق منچستر یونایتد پس از پایان دوران حضورش در اولد ترافورد هدایت هیچ تیم دیگری را نپذیرفته بود به دلیل مشکلات خانوادگی از مربیگری خداحافظی کرد.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه سرمربی سابق منچستر یونایتد پیشنهاد خوبی از یکی از تیم های آسیایی دریافت کرده بود، با رد کردن پیشنهاد این تیم از دنیای مربیگری خداحافظی کرد. به گزارش نشریات هلندی فن خال در صورت قبول کردن پیشنهاد این تیم آسیایی می توانست در طول 3 سال بالغ بر 44 میلیون پوند دستمزد دریافت کند. مربی 65 ساله هلندی که تنها دو روز پس از قهرمانی منچستر یونایتد در رقابت‌های جام اتحادیه این تیم را ترک کرده بود اشتیاق زیادی داشت تا هدایت تیم دیگری را بر عهده بگیرد، اما در صحبتی که با نشریه هلندی Telegraaf داشت اعلام کرد مسائل خانوادگی باعث شده‌اند که او نتواند به عنوان سرمربی کارش را ادامه دهد:

 می‌توانستم به عنوان مربی به کارم ادامه دهم اما مسائل خانوادگی باعث شده است که از دنیای مربیگری خداحافظی کنم.

این مربی هلندی که سابقه حضور در آژاکس، بارسلونا، بایرن مونیخ و تیم ملی هلند را دارد همچنین اعلام کرد پس از ترک اولدترافورد اشتیاق زیادی برای مربیگری در تیم‌های دیگر داشته است اما در حال حاضر این امکان برای او وجود ندارد. بنا بر گزارش نشریات هلندی، ماه گذشته همسر یکی از دختران لوییز فن خال فوت کرده است و این اتفاق نقش مهمی داشته است تا این سرمربی کهنه کار چنین تصمیمی بگیرد:

احساس می‌کردم می‌توانم بار دیگر به مربیگری بپردازم اما در حال حاضر شرایط خوبی برای مربیگری ندارم.

1899