رضاوند: این نفت - سپاهان دعوا ندارد

رضاوند: این نفت - سپاهان دعوا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رضاوند درباره بازی مقابل استقلال گفت: «بازی نسبتا خوب بود اما مانند دیدار جام حذفی هر دو تیم موقعیت های آنچنانی نداشتند. نیمه اول خوب بودیم و روی اتفاق گل خوردیم. آن ضربه ایستگاهی که به نفع استقلال گرفته شد به هیچ عنوان خطا نبود، اگر آن گل را دریافت نمی‌کردیم شاید روند بازی تغییر می کرد و نتیجه طور دیگری رقم می خورد.»

وی در ادامه افزود: «آنها استقلال هستند و قطعا برای جدایی شان از جایگاهی که در آن قرار دارند تمام تلاششان را به کار می بندند البته آنها در مقابل ما موقعیت آنچنانی نداشتند و تنها سوت‌های داور بود که باعث شکست ما و برد آنها شد.»

نفت با استقلال و سپاهان هم در جام‌حذفی و هم در لیگ‌برتر مصاف دادند که هافبک نفتی‌ها با بیان اینکه این دو رقابت‌ها متفاوت هستند گفت: «درست است بعد از استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی با سپاهان در نیمه نهایی بازی داشتیم اما نمی‌شود رقابت‌های جام‌حذفی و لیگ‌برتر را با یکدیگر مقایسه کرد. هر کدام شرایط خاص خودش را دارد. بازی با سپاهان شرایط خاص خودش را داشت و در آن بازی زد و خوردها به دلیل صعود به مرحله بعد زیاد بود؛ اما مطمئنا این دیدارمان به نسبت آنها برخوردهای کمی خواهد داشت و در آرامش برگزار می‌شود.»

او درباره اینکه آیا باید نفت را مدعی کسب سهمیه آسیایی بدانیم یا نه می‌گوید: «امتیازات تیم‌ها در جدول رقابت‌ها به یکدیگر نزدیک است و فاصله چندانی با پیکان و ذوب‌آهن که در رتبه سوم و چهارم جدول قرار دارند، نداریم. با پیروزی مقابل سپاهان مطمئنا دوباره در جمع مدعیان بالای جدولی قرار خواهیم گرفت. البته ما به جز رقابت‌ها لیگ‌برتر می‌توانیم با پیروزی تراکتور در جام‌حذفی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نیز کسب کنیم.»