لیپی:از هیچ حریفی نمی ترسیم

لیپی:از هیچ حریفی نمی ترسیم

سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفت: از هیچ حریفی نمی ترسیم و برای رسیدن به موفقیت های بزرگ تلاش می کنیم.

به گزارش کاپ، مارچلو لیپی پس از سوم شدن این تیم در تورنمنت "چایناکاپ" در یک نشست مطبوعاتی حاضر شد و درباره رقابت ها اظهار داشت: ابتدا می خواهم از فدراسیون فوتبال چین بابت ترتیب دادن این مسابقات تشکر کنم. نمی خواهم درباره بازیکن خاصی به صورت  انفرادی صحبت کنم اما در مجموع از عملکرد بچه ها راضی هستم. مخصوصا کای هوکانگ و کائویونگ که نمایش بسیار خوبی داشتند. ما در برابر کرواسی نمایش بسیار خوبی داشتیم و تا اخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی جنگیدیم.

وی افزود: نمایش ما مقابل این تیم در نیمه دوم بسیار خوب بود. خیلی از بازیکنان ما تجربه چندانی در سطح ملی نداشتند اما بسیار سختکوش بودند. ما از هیچ حریفی نمی ترسیم وضرورتی هم برای این کار وجود ندارد. بزرگ ترین هدف ما رسیدن به موفقیت های بزرگ است.

سرمربی تیم ملی چین درباره احتمال حضور بازیکنان جوان تیم در این تورنمنت در مسابقات مقدماتی جام  جهانی خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد که یک، دو یا سه یا چند بازیکن از این تیم در لیست نفرات اصلی مان وجود داشته باشند. نمایش امروز تیم من انتخاب را برایمان بسیار دشوار کرد. بازیکنی داشتم که هیچ بازی ملی ای نداشت اما در بازی امروز فوق العاده بود.او 10 دقیقه بازی کرد اما بسیار ارزشمند کار کرد. او توانست یک پنالتی ارزشمند را هم تبدیل به گل کند. 

به گزارش کاپ، تیم ملی چین در ماه مارچ باید در ششمین دیدار خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف کره جنوبی برود. 

سرمربی تیم ملی چین در این باره گفت: قبل از بازی با کره ما یک اردو در ماه فوریه خواهیم داشت. در آن اردو چند بازیکن دیگر را به جمع تیم اضافه می کنم تا از آنها  ارزیابی داشته باشم.