عباسیان: خیلی راحت گل می‌خوریم

عباسیان: خیلی راحت گل می‌خوریم

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان درباره رویارویی با زردپوشان اصفهانی گفت: سپاهان تیم قابل احترامی است اما توپ در اکثر بازی دست ما بود که متاسفانه بدشانسی اجازه نداد تا توپ‌هایمان به گل تبدیل شود و پیروز میدان باشیم. 

وی در ادامه گفت: در تعطیلات نیم فصل با تمریناتی که انجام دادیم ریکاوری خوبی داشتیم. ما قطعا در ادامه بهتر هم خواهیم شد و سعی در تغییر نتایج به نفع خودمان داریم. در هفته آینده و در دربی مشهد قطعا نتیجه را به سود خود تغییر خواهیم داد. البته آنها هم مقابل تیم دیگر اصفهانی مصاف دادند و شکست خورده‌اند که در بازی مقابل ما به قصد جبران آن نتیجه حاضر خواهند شد که ما باید باهوش‌تر از آنها عمل کنیم و 3 امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

او درباره اینکه چرا اینقدر راحت نتیجه را واگذار می‌کنند می‌گوید: در بازی‌هایمان باآنچه که کادرفنی در جلسات آنالیز به ما گوشزد می‌کند برخورد می‌کنیم که متاسفانه از همان نقاط گل دریافت می‌کنیم. باید دقت‌مان را بیشتر کنیم و به حریف اجازه نفوذ به سمت دروازه‌بان‌مان را ندهیم. ما سخت گل می‌زنیم اما به راحتی گل می‌خوریم.

پنالتی پدیده مقابل سپاهان را باوجود آنکه محسن یوسفی پنالتی‌زن این تیم است کفشگری به ثمر رساند که عباسیان در توضیح آن می‌گوید: اگرچه پنالتی‌زن تیم ما محسن یوسفی است اما کفشگری شرایط خوبی در این بازی داشت و پشت این توپ ایستاد و خدا را شکر آن را به گل تبدیل کرد. محسن یوسفی همیشه برای پدیده خوب ظاهر شده و اینکه گفته می‌شود چون او یکی، دو پنالتی ما را به گل به تبدیل نکرده صحبت درستی نیست و او همیشه در موقعیت‌های حساس برای پدیده گلزنی کرده است.