عباسیان: پنالتی سایپا یک درصد هم پنالتی نبود

عباسیان: پنالتی سایپا یک درصد هم پنالتی نبود

هافبک تیم پدیده در مورد دیدار روز گذشته برابر سایپا که با پنالتی پربحث دقایق پایانی به سود نارنجی پوشان خاتمه یافت و اتفاقات پیرامونی با "ورزش سه" گفتگو کرده است.

اصلا پنالتی اتفاق نیفتاد به نظرم آن صحنه به هیچ عنوان خطا نبود حتی خطای بیرون محوطه جریمه هم درست نبود، اما حالا اگر یک درصد هم خطا بود پنالتی نبود و باید بیرون از محوطه گرفته می‌شد. جالب اینجاست که کارشناسان داوری هم گفتند که آن ضربه خطا نبوده. 

مصاحبه می کنیم محروممان می کنند در دیدارهایی مثل این که 6 امتیازی‌اند باید داور بهتری انتخاب شود. تمام دیدارهای تیم‌های انتهایی جدول حساسیت  زیادی دارد و باید بهترین قضاوت شود جالب است وقتی هم اعتراض می‌کنیم یا مصاحبه در نهایت ما را محروم می‌کنند.  

اتفاقات بازی سیاه جامگان شدنی نیست در دیدار فولاد ـ سیاه‌جامگان هم اتفاقی که شاید در فوتبال نادر باشد رخ داد، ساسان انصاری پشت توپ برای ارسال پنالتی ایستاده بود اما با خروج بازیکنان سیاه‌جامگان از زمین توسط آقای عزیزی ورق برگشت و رای داور تغییر کرد. واقعا چنین چیزی شدنی است. 

داور با قضاوت بد حداقل امتیاز را گرفت زمانی که یک تیم شرایط بدی دارد اما تمام تلاشش را می‌کند تا نتیجه بگیرد و بدشانس است این قضاوت‌ها روی از دست رفتن امتیازات تاثیر می‌گذارد. دقیقا مثل شرایطی که پدیده با آن روبه‌رو است. ما هفته‌ ها است نتیجه‌ای جز مساوی کسب کرده‌‌ایم؛ این بازی را به قصد پیروزی به میدان رفته بودیم که متاسفانه روز خوبمان نبود و در نهایت داور هم با قضاوتش حداقل‌ترین امتیاز را از کف ما گرفت. در شهر خودمان اگر 50/50 هم خطاها را بگیرند راضی می شویم.

امیدوارم این روزها زود تمام شود تیم‌ها در نیم فصل دوم به زور امتیاز می‌گیرند و این اتفاقات خیلی تاثیرگذار است. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی برای ما رخ ندهد،  این روزها زودتر تمام شود، تیم به شرایط خوبش بازگردد و بچه ها به خودشان بیایند تا در ادامه راه به مشکل نخوریم. 

داورها باید با دقت بیشتری انتخاب شوند تیم‌هایی که پایین جدول هستند بازی‌هایشان خیلی مهم است، یک امتیاز هم برایشان یک امتیاز است باید داوران قوی‌تری برای قضاوت چنین بازی‌هایی انتخاب شود و داور الکی پنالتی نگیرد. می‌گویم 3 امتیاز هم نه حداقل یک امتیاز در مقابل سایپا حق ما بود. اگر امتیاز این بازی بین ما تقسیم می‌شد الان ما پایین‌تر از آنها نبودیم. تیم هایی که در پشت سر هم قرار دارند و نتایج آنها را دستخوش تغییر می کند، باید با دقت بیشتری قضاوت شود. 

برای سه امتیاز به اهواز می رویم بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم، آنها در دیدار برابر نفت تهران در دقیقه پایانی گل زدند. استقلال خوزستان هم می جنگند که خودشان را ثابت کنند، چون سال گذشته قهرمان لیگ بودند. بازی راحتی نداریم و واقعا برای سه امتیاز مقابل آنها حاضر شویم.

روی ضربات آخر باید تمرکز کنیم ما خوب فوتبال بازی می کنیم جدا از بازی دیروز که فکر می کنم خوب نبودیم، بیرون و داخل خانه ندارد روی ضربه آخر باید تمرکز لازم را داشته باشیم و این تلاش بچه ها را به ثمر برسانیم. امیدوارم شرایط تیمی مان روز به روز بهتر شود و به شرایط آرمانی مان باز گردیم.