پیش بازی سوانزی - آرسنال؛ کار سخت کلمنت در اولین بازی خانگی

پیش بازی سوانزی - آرسنال؛ کار سخت کلمنت در اولین بازی خانگی

وبسایت رسمی برنامه نود - کلمنت در دیدار مقابل آرسنال برای اولین بار در خانه هدایت سوانزی را برعهده خواهد داشت.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال روز شنبه در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، میهمان سوانزی است. سوانزی در حالی پای به این مسابقه می گذارد که کلمنت سرمربی جدید این تیم، برای اولین بار حضور در ورزشگاه خانگی سوانزی را تجربه می کند.

سوانزی ده روز قبل با برتری مقابل کریستال پالاس موفق شد به روند 4 شکست متوالی در لیگ برتر پایان دهد. با این وجود هفته پیش این تیم در بازی مقابل هال سیتی در جام حذفی متحمل شکستی تلخ شد تا وداعی زودهنگام با اف ای کاپ داشته باشد. در آن سمت میدان آرسنال در دو بازی اخیرش به لطف گل های دقایق پایانی ژیرو به نتیجه رسیده است. آن ها مقابل بورنموث با گل ژیرو به تساوی 3-3 رسیدند و در بازی مقابل پرستون هم ژیرو در دقایق پایانی، گل پیروزی بخش تیم ونگر را به ثمر رساند. آرسنال در شش بازی اخیرش سه برد را تجربه کرده است. تساوی 3-3 مقابل بورنموث در لیگ برتر باعث شد آرسنال به رده پنجم لیگ برتر سقوط کند.

بازی رفت دو تیم در امارات با پیروزی 3-2 آرسنال به پایان رسید. در این مسابقه والکات دو بار و اوزیل یک بار برای توپچی ها گلزنی کردند. ژاکا هم در دقیقه 70 از زمین بازی اخراج شد. آرسنال فصل گذشته در بازی دو تیم در لیگ برتر در ورزشگاه لیبرتی، 3-0 پیروز شد. در شش بازی اخیر رودرروی دو تیم، آرسنال دو برد کسب کرده و سوانزی هم سه بار پیروز شده است. نه گل تیم ولزی به ثمر رسانده و آرسنالی ها هم ده گل به ثمر رسانده اند.

در این بازی، سوانزی نمی تواند از خرید جدیدش استفاده کند. لوسیانو نارسین که روز پنج شنبه از آیندهوون به سوانزی ملحق شد، به دلیل مصدومیت قادر نیست در این مسابقه برای تیمش به میدان برود. مونترو و تیلور هم دیگر غایبین سوانزی در این بازی هستند.

مسوت اوزیل که سه بازی قبلی آرسنال را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، برای این مسابقه آماده حضور در ترکیب توپچی ها است. کوشیلنی، چک و سانچز که در بازی جام حذفی استراحت کردند، مشکلی برای همراهی تیم خود ندارند. اما والکات، کازورلا، ال ننی، مرتساکر، گیبز، بیرین و کوکلین غایبین قطعی آرسنال به شمار می روند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات بازی

سوانزی در 4 بازی اخیر خانگیش در لیگ برتر مقابل آرسنال، سه بازی را باخته است.

توپچی ها در 5 بازی ای که در ورزشگاه لیبرتی در لیگ برتر انجام داده اند، همیشه موفق به گلزنی شده اند.

سوانزی در 20 هفته این فصل لیگ برتر فقط 15 امتیاز کسب کرده است. 71 درصد تیم هایی که در تاریخ لیگ برتر بعد از 20 هفته، 15 امتیاز یا کمتر گرفته اند، در نهایت به دسته پایین تر سقوط کرده اند.

ژیرو از هفده شوت درون چارچوبش در بازی های اخیر، موفق شده دوازده گل به نام خود ثبت کند.

آرسنال بعد از 12 بازی خارج از خانه بدون شکست، در سه بازی اخیر خارج از خانه اش در لیگ برتر، پیروز نشده است.

توپچی ها در هر شش بازی اخیر خارج از خانه شان در لیگ برتر، گل خورده اند. بدترین آمار کلین شیت در بازی های خارج از خانه از می 2011.

سانچز در 31 بازی اخیرش در لیگ برتر، روی 30 گل تاثیر مستقیم داشته است: 20 گل و 10 پاس گل.

2021