پورموسوی: تراکتور حتی یک موقعیت هم نداشت/ می توانستیم دو سه گل بزنیم

پورموسوی: تراکتور حتی یک موقعیت هم نداشت/ می توانستیم دو سه گل بزنیم

سرمربی استقلال خوزستان گفت:  فکر می کنم ستاره تراکتور در این بازی دروازه بان آن ها بود.

به گزارش کاپ، سیروس پورموسوی در خاتمه دیدار با تراکتورسازی اظهار داشت: در نیمه اول سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم و با کمی دقت می توانستیم دو سه گل بزنیم اما بچه ها بی دقتی کردند. نیمه دوم شرایط خود را داشت و بچه ها مدتی تمرکز نداشتند.

وی افزود: فکر می کنم ستاره تراکتور در این بازی دروازه بان آن ها بود. هیچ موقعیتی به آن ها ندادیم و گل تراکتور روی اتفاق به دست آمد. 

وی درباره تعویض نانگ گفت: ما امروز خیلی با حوصله و با برنامه بازی کردیم. می دانستیم نانگ از دقیقه 70 توانش را از دست می دهد. با آمدن عاشوری تیم من هجومی تر شد. دیدید که چند موقعیت خیلی خوب داشتیم. عاشوری شروع خیلی خوبی داشت اما در ادامه می توانست روی چند توپ بهتر استفاده کند.

پورموسوی در پاسخ به کاپ درباره اصرار برای بازی دادن به مومنی بیان داشت: مهدی مومنی قبلا در این تیم بوده است و هم سرعتی است و هم تکنیک مناسبی دارد. البته شاید فرصت کمی برای هماهنگ شدن بازیکنان داشتیم. این نفرات نیاز به زمان دارند تا شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به خبرنگاری که معتقد بود جای میثم دورقی در تیم خالی بود، بیان داشت: این نظر شماست و ما از نفرات وسط زمین راضی بودیم