آنچلوتی: بایرن مونیخ در نیم فصل دوم بوندسلیگا بازی های بهتری ارائه خواهد کرد

آنچلوتی: بایرن مونیخ در نیم فصل دوم بوندسلیگا بازی های بهتری ارائه خواهد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ نسبت به قهرمانی در بوندسلیگا بسیار خوشبین است زیرا به عقیده وی شرایط تیمش بهتر از نیم فصل اول شده است.

به گزارش وب سایت نود، کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن مونیخ معتقد است شرایط تیمش در نیم فصل دوم بوندسلیگا بسیار بهتر از پیش از تعطیلات زمستانی خواهد شد.

بایرن مونیخ چندین هفته در رقابت با تیم شگفتی ساز لایپزیگ دچار مشکل شد و صدر جدول را به رقیب گمنامش واگذار کرده بود، اما با پنج پیروزی متوالی موفق شد در اواخر نوامبر و پیش از تعطیلات زمستانی بوندسلیگا، صدر جدول را از این تیم پس بگیرد. آنچلوتی در گفتگویی با وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ با اشاره به اینکه در این فصل در اندیشه فتح سه گانه قهرمانی است، اظهار داشت شرایط تیمش حتی بهتر از این خواهد شد. این مربی ایتالیایی گفت:

نسبت به اوایل فصل تیم بهتر و قوی تری هستیم. حالا پس از شش ماه تلاش و تمرین در کنار یکدیگر، شناخت بهتری از هم داریم. به همین دلیل فکر می کنم در نیم فصل دوم بوندسلیگا عملکرد بهتری خواهیم داشت. دستیابی به اهداف تیمی در تمامی رقابتها برای ما بسیار اهمیت خواهد داشت. انتظار ما اینست که نسبت به نیم فصل اول بازی های بهتری را به نمایش بگذاریم. هدف ما اینست که تا پایان فصل در صدر جدول بمانیم.

بایرن مونیخ در تاریخ 20 ژانویه در یک بازی خارج از خانه به مصاف فرایبورگ خواهد رفت.

2081