نعمتی نژاد:تراکتورسازی را آنالیز کرده ایم

نعمتی نژاد:تراکتورسازی را آنالیز کرده ایم

 مربی تیم استقلال خوزستان گفت:تراکتورسازی را بسیار خوب آنالیز کرده ایم و روی نقاط ضعف آنها کار کردیم. 

به گزارش کاپ، سیروس نعمتی نژاد در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: تسلیت می گویم به مقام معظم رهبری بابت درگذشت آقای رفسنجانی.به طور حتم فردا بازی سختی خواهیم داشت. تیم آقای قلعه نویی بسیار قابل احترام است. تراکتورسازی را بسیار خوب آنالیز کرده ایم و روی نقاط ضعف آنها کار کردیم. 

وی ادامه داد: به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستیم و می خواهیم به وضعیت مان در جدول سروسامان ببخشیم. آرش افشین و نانگ و ماهی به جمع ما اضافه شدند. این نفرات می توانند به ما کمک کنند و نقاط ضعف را پوشش دهند. پیمان حشمتی هم از لیگ دسته دو به جمع ما اضافه شده است. جعفری هم امروز سرباز شد و به  ملوان رفت. 

مربی استقلال خوزستان همچنین خاطرنشان کرد: خداراشکر بچه ها آماده این بازی هستند و هیچ مصدوم ومحرومی نداریم و بدون غایب رو در روی تراکتورسازی قرار می گیریم. نیم فصل اول را با مشکلات زیادی آغاز کردیم خوشبختانه این مشکلات مرتفع شده است. حالا همه متحد هستیم تا نیم فصل دوم خوبی را شروع کنیم.

نعمتی نژاد درباره خالی بودن جای پورقاز و پیوستن وی به سایپا بیان داشت: عقیل کعبی و ابوالفضل اعلایی می توانند در خط دفاع جایگزین عزت الله پورقاز شوند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. امیدوارم که مسوولان کمک کنند تا ما بتوانیم تیم را در نیم فصل دوم و همچنین در رقابت های آسیایی به خوبی پیش ببریم.